וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בנתניה: הותרו לפרסום שמות הנערות שנהרגו

בפיצוץ שאירע בבניין בנתניה נהרגו שלוש חברות טובות מהקהילה הצרפתית בנתניה, רבקה מסיהיד, רבקה דוראי וסטייסי ברוק. ההרוג הרביעי, מוחמד אבו עטא, היה אמור להתחתן בעוד חודשים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

שמותיהן של ההרוגות בפיצוץ בלון הגז שאירע שלשום (חמישי) בלילה בנתניה הם רבקה מסיהיד, רבקה דוראי וסטייסי ברוק, כך הותר אמש לפרסום.

השלוש היו חברות טובות שהלכו לחלק נרות מטעם חב"ד במקום, ונהרגו כשעצרו לרגע בבית הקפה שבבניין על מנת לשתות - כך סיפרה לוואלה! חדשות אמה של אחת מחברותיהן של השלוש. השלוש הובאו אתמול אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בנתניה. בפיצוץ נהרג גם מוחמד (באדרי) אבו עטא, בן 30 תושב כפר קרע.

לדברי אמה של אחת מחברות השלוש, הן השתייכו לקבוצת בנות שומרות מסורת המשתייכות לקהילה הצרפתית בנתניה, ונמצאות כארבע שנים בארץ. חברה טובה של הבנות הוסיפה כי בכל יום שישי בערב היו מגיעים לבית חב"ד תלמידים מבתי הספר של הקהילה בנתניה ולומדים הלכה, דת וכשרות. עוד סיפרה כי הבנות היו נוהגות לחלק נרות מדי יום חמישי בערב באזור הכיכר.

הרב מזוז, גם הוא עולה מצרפת שמלמד את התלמידים, סיפר כי אחרי סיום השיעור אתמול חצי מהקבוצה הלכה וחצי נשארו. הבנות היו בחצי הקבוצה שנשארה, והן אלה שנפגעו בפיצוץ. "הן היו הרוח החיה. הבחורות הצעירות בבית חב"ד. הן היו באמצע לחלק נרות שבת קודש בלילה וכשהן עצרו לשתות משהו אירע הפיצוץ והן נספו", סיפר.

עוד על הפיצוץ בנתניה:
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה
דיירת בבניין בנתניה: "התרענו על דליפת הגז בצהריים"
המשטרה: "אין נעדרים בזירת הפיצוץ בנתניה"
הפיצוץ בנתניה: הוארך מעצר הטכנאי וגנב המתכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבקה מסיהיד, רבקה דוראי וסטייסי ברוק ומוחמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אבו עטא היה אמור להתחתן בעוד שלושה חודשים"

בכפר קרע שורר אבל כבד בעקבות הידיעה על מותו של אבו עטא. חבריו ובני משפחתו סיפרו כי אבו עטא התארס לפני כחצי שנה והיה אמור להתחתן עוד שלושה חודשים: "לפני שבוע קנה חליפה לחתונה, אך היא כבר לא תתקיים", סיפר אחיו, עווד, לאתר הערבי-ישראלי "אל-ערב".

"אחי עבד באחת ממסעדות השווארמה מתחת לבניין שבו אירע הפיצוץ", הוסיף. "הוא נהג לעבוד עד שעות מאוחרות בלילה ואז לישון באחת הדירות בבניין. לא האמנתי שאחי נהרג בפיצוץ. בהתחלה חשבנו שהוא נפצע ומיהרנו למקום ולא ראינו אותו שם. ב-11 בבוקר היום זיהיתי את גופתו באבו כביר. זה היה הרגע הקשה בחיי".

בהכנת הידיעה השתתף מוטי לוי

לפניות לכתבים: מוטי – moti.levi@walla.com, ניר- nir_yah@walla.com

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully