וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לנתניהו: גם מנכ"ל משרדו החליט לעזוב

פנחס וולף

7.6.2011 / 11:14

מתיחות שנוצרה על רקע מינויו של נציב שירות המדינה, הניעה את מנכ"ל משרד רה"מ אייל גבאי להודיע לבנימין נתניהו על החלטתו לפרוש מתפקידו. הספינה של ראש הממשלה ממשיכה להידלדל

מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי הודיע אתמול (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו על רצונו לסיים את תפקידו. נתניהו ביקש מגבאי להמתין עד לשובו מביקורו המדיני באיטליה ביום שלישי הבא ולשוחח עמו שנית בנושא. בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים ואמרו כי "גבאי עדיין מכהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה".

לוואלה! חדשות נודע כי באחרונה נרשמה מתיחות בין נתניהו לגבאי על רקע מינוי עו"ד משה דיין לתפקיד נציב שירות המדינה. דיין שזכה לתמיכת נתניהו, לא נהנה מתמיכתו של גבאי, וזה סירב להמליץ עליו בוועדה לבדיקת מינויים בראשות השופט בדימוס דן ארבל.

גבאי, בן 44, החל את תפקידו במאי 2009, כחודש לאחר כינון הממשלה. בעבר הוא כיהן כמנהל רשות החברות הממשלתיות וכמנהל הסניף הישראלי של קרן ההשקעות "בבקוק ובראון". בתקופתו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה הוא היה אחראי מטעם נתניהו בעיקר על התחום החברתי-כלכלי. נתניהו גם ביקש ממנו להקים מספר רב של ועדות כדי לפתור סוגיות שונות, דבר שגרר מתיחת ביקורת על ריבוי הוועדות תחתיו.

גבאי הוא לא הראשון בלשכת שנוטש את הספינה של נתניהו. קדמו לו יועץ התקשורת יוסי לוי שליווה אותו בתקופת הבחירות ועזב בהרגשה צורמת. גם יועץ התקשורת שהחליף את לוי, ניר חפץ, עזב לפני מספר חודשים. בין שתי הפרישות, גם מנהל הלשכה, ארי הרו, עזב מסיבות בריאותיות. הפרישה האחרונה מהלשכה, שלוותה ברעש תקשורתי גדול, הייתה של מקורבו של נתניהו, ראש המל"ל לשעבר, עוזי ארד.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully