וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שכב עם נערים שהכיר באינטרנט והפיץ איידס

גלעד גרוסמן

6.6.2011 / 15:20

צחי אלבו, בן 34 מראשון לציון, נאשם כי קיים יחסי מין בלתי מוגנים עם קטינים, למרות שידע שהוא חולה איידס. כמו כן, הוא נאשם שהחזיק במחשבו תכנים פורנוגרפיים

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד צחי אלבו, בן 34 מראשון לציון, בגין שורה ארוכה של עבירות מין שביצע בקטינים ובגירים. בין השאר, הוא נאשם שקיים יחסי מין בלתי מוגנים עם קטינים, למרות שידע שהוא חולה איידס. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קלאודיה בילנקה מפרקליטות מחוז תל אביב, אלבו אובחן באוקטובר 2007 כחולה במחלת האיידס. למרות זאת, מאז ינואר 2009 הוא נהג לגלוש באתרי אינטרנט שונים, לפנות לקטינים בני 13 ומעלה במטרה לשכנע אותם להיפגש עמו כדי לקיים עמם יחסי מין. בהזדמנויות שונות, על פי כתב האישום, הוא קיבל מהקטינים תמונות שלהם בעירום מלא.

כתב האישום מתאר 15 מקרים שבהם, לטענת הפרקליטות, קיים אלבו יחסי מין עם קטינים ובגירים. את חלק מהמקרים הוא צילם, ובחלק מהאישומים נטען שאיים להפיץ את התמונות אם הקטינים יסרבו לקיים עמו יחסי מין. מכתב האישום עולה עוד, כי כאשר אלבו נעצר לפני חודש הוא החזיק במחשבו עשרות קבצים המכילים תמונות עירום של קטינים, וכן תמונות שלו מקיים יחסי מין עם קטינים. אלבו נאשם בביצוע מעשי סדום, הטרדה מינית, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, הטרדה מינית ומעשה העלול להפיץ מחלה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של אלבו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "כתב האישום מצייר תמונה של אדם הצד באופן אינטנסיבי וחסר מעצורים את קורבנותיו הקטינים באתרי אינטרנט, מפתה אותם להיפגש עמו תוך ניצול חולשותיהם, גילם הצעיר ולא פעם, העדר ניסיונם המיני ומבצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים", נכתב בבקשת המעצר. "הגם שהמעשים המיניים המיוחסים למשיב, בוצעו בהסכמתם של הקטינים, הרי שהתנהלותו של המשיב, אשר נהג לשמור ולתעד באופן עקבי ושיטתי את התקשרויותיו עם הקטינים ואת תמונותיהם, ולעשות בהם שימוש, לא פעם, בשלב מאוחר יותר, כאמצעי לחץ על קטינים להפגש עימו ולקיים עימו מגע מיני מלמדת על מסוכנות מופלגת מצד המשיב כלפי הציבור בכלל וציבור הקטינים בפרט".

חשד: אילץ ילדים לשכב עימו, צילם והפיץ התיעוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully