וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: נתניהו נפגש במעונו עם אביבה ונעם שליט

אריאל נוי ופנחס וולף

17.4.2011 / 21:49

ראש הממשלה נפגש עם הוריו של החייל החטוף גלעד שליט במעונו וצפוי לעדכן אותם בהתפתחויות האחרונות בניסיון להשיב את בנם. כמו כן יעודכנו בני הזוג שליט בזהות מחליפו של חגי הדס

אחרי למעלה משבעה חודשים, נפגש הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו עם הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, נעם ואביבה שליט. לקראת הפגישה אמר נעם שליט לוואלה! חדשות, כי "אני מקבל את ההזמנה בברכה, אין לנו מושג מה יימסר לנו על ידי ראש הממשלה. אחרי הפגישה נוכל אולי להתייחס לתוכנה". במקביל, מחר, ערב חג הפסח, יגיע נשיא המדינה שמעון פרס לאוהל המחאה של משפחת שליט בירושלים.

ראש הממשלה צפוי להודיע להוריו של החייל החטוף על זהות מחליפו של חגי הדס, שמסיים בימים אלה את תפקידו כשליח למו"מ על שחרורו של גלעד. מלשכת רה"מ נמסר כי "נתניהו יאמר למשפחה שהוא לא רוצה שיווצר ואקום, וכי הוא ממשיך במאמצים לשחרור גלעד". על פי ההערכה, מחליפו של הדס יהיה בכיר במערכת הביטחון שפרש לאחרונה מתפקידו.

במהלך הבוקר הפגינו בני משפחתו של החייל החטוף לצדם של עשרות פעילים ומספר אנשי מילואים, מול משרד ראש הממשלה בירושלים. בקול ישראל דווח כי אביבה שליט אחזה במהלך ההפגנה בשלט בו נכתב: "נתניהו, אין לך מנדט להרוג את גלעד".

בסוף השבוע פורסם כי ראש הממשלה נתניהו הציע לחמאס "הצעה טובה יותר" משהציע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. "ההנהגה המדינית של חמאס, בעיקר זו שברצועת עזה, קיבלה את ההצעה אולם ההנהגה הצבאית, הקשורה לאירן וזוכה לעצמאות, דחתה אותה", אמר גורם מדיני בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט", הרואה אור בלונדון.

הפגישה הרשמית האחרונה בין ראש הממשלה להוריו של גלעד התקיימה ערב ראש השנה, בחודש ספטמבר בשנה שעברה. בפגישה השתתפה גם רעייתו של ראש הממשלה, שרה. מקורבי ראש הממשלה שנכחו באותה פגישה מסרו אז כי "הזוג נתניהו הפציר במשפחת שליט לחזור לגליל לחג המתקרב. הם פנו לזוג שליט ואמרו כי 'הבנו שגם בראש השנה אינכם רוצים לעזוב את המאהל. כדי להקל עליכם אנחנו מבקשים שתעשו לביתכם את החג במטרה לאגור כוחות, ולאחר מכן תשובו לכאן. אנחנו מקווים שפגישתנו הבאה תהיה בגליל יחד עם גלעד'". לאחר הפגישה אמר שליט כי "אנחנו לא יכולים להרשות זאת לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully