וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני ש"ס: "יש אפליה? נדבר עם האשכנזים שהפלו"

מוטי לוי

10.1.2011 / 17:22

ועדת הרבנים של ש"ס לטיפול באפליה בחינוך החרדי, החליטה לפתוח בהידברות עם מקבילתה הליטאית ועם מנהלי המוסדות המפלים על מנת למצוא פתרון מוסכם לבעיה

ועדת הרבנים של מפלגת ש"ס שהוקמה לטיפול באפליה במוסדות החינוך החרדיים העל יסודיים לבנות שהתכנסה היום (שני) בתל אביב, החליטה לפתוח בהידברות עם מקבילתה, ועדת רבנים שהוקמה על ידי רבני הזרם החרדי הליטאי ועם מנהלי המוסדות המפלים בכדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה. כמו כן, מבקשים הרבנים לאסוף מידע מר?כ?זי הוועדה בערים החרדיות על בנות שלא שובצו השנה במוסדות הלימוד בעקבות האפליה.

בוועדת הרבנים של ש"ס חברים סגן שר החינוך לשעבר ויו"ר רשת החינוך של התנועה בהווה, הרב משה מאיה, וחתנו של הרב עובדיה יוסף, הרב אהרן בוטבול. כמו כן, השתתף בדיון הוועדה השר לשירותי דת יעקב מרגי, שמונה מטעם הנהגת התנועה לרכז את נושא המלחמה באפליה.

בתוך כך יתקיים מחר דיון בנושא בוועדת החינוך של הכנסת. הדיון אמור להיות טעון במיוחד, נוכח העובדה שעתידים לשבת בו לראשונה ח"כ הרב חיים אמסלם לצד נציגים של מפלגת האם שלו, ש"ס. כמו כן, ישתתף בדיון עו"ד יואב ללום מנכ"ל תנועת נוער כהלכה ומי שהצהרתו בדבר כוונתו להגיש בג"ץ נגד האפליה במוסדות החינוך החרדיים נחשבת לזרז שהוביל לדיון בוועדה לצד היוזמות שננקטו בש"ס בנושא באחרונה.

לוואלה! חדשות נודע שעד סוף השבוע מתכוונים בש"ס לסיים את העבודה על הצעת החוק נגד האפליה. כזכור, הצעת החוק של ש"ס נועדה להפוך את ההרשמה לבתי הספר החרדיים העל יסודיים לאזורית ובכך למנוע אפשרות של אפליית מועמדים על בסיס עדתי.

  • עוד באותו נושא:
  • ש"ס
  • אפליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully