וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סומליה: חמושים הרגו חברי פרלמנט בבית מלון

חמושים הסתערו על בית מלון במוגדישו, עיר הבירה של סומליה, והרגו לפחות 31 בני אדם, ביניהם חברי פרלמנט, ששהו במקום. אתמול נהרגו לפחות 25 בני אדם בהתקפות של מורדים מוסלמים קיצוניים

לפחות 31 בני אדם נהרגו בהתקפה של חמושים שהתחזו לחיילים בבית המלון במוגדישו, כך אמר בצהרים (שלישי) שר ההסברה של סומליה. בין ההרוגים, שישה חברי פרלמנט, וחמישה אנשי ביטחון ממשלתיים. מוקדם יותר נמסר כי לפחות 15 חברי פרלמנט נהרגו.

הארגון המוסלמי הקיצוני אל-שבאב, בעל קשרים לאל-קעדה, נטל אחריות לאירוע, וטען כי אנשיו הרגו "בין 60 ל-70 אנשי ממשלה, חברי פרלמנט, קציני מודיעין, ועובדי מדינה". אתמול פתח הארגון בהתקפה על כוחות ממשלת המעבר במדינה.

דובר של משלחת האיחוד האפריקאי לשמירת השלום במדינה מסר כי לפחות שני חמושים פרצו לבית המלון הונה, סמוך לארמון הנשיאותי במוגדיש והחלו לירות לכל עבר. אחד מעובדי המלון שהצליח לברוח, אמר כי אחד התוקפים פוצץ עצמו במקום.

ממשלת סומליה, שזוכה להכרה של האו"ם אך בפועל שולטת בחלק קטן מאוד של הבירה, מסרה כי אחד התוקפים נלכד אחרי ההתקפה, ושניים נוספים התבצרו במלון.

לפחות 25 בני אדם נהרגו אתמול בהתקפה של אל-שבאב, לאחר שהארגון הכריז על "מלחמה עצומה" על כוחות האיחוד האפריקאי, וטען כי 6,000 חיילי הכוח לשמירת שלום "פולשים" למדינה.

(עדכון ראשון: 13:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully