וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצגר: "הצתת המסגד מזכירה את תחילת השואה"

הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, ביקר בכפר יאסוף בו הוצת המסגד בסוף השבוע והביע את מחאתו על ההצתה. "מקווה שמי שביצע את זה יימצא ויועמד לדין"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יעקב נחומי, אתר ב"חדרי חרדים")

"הצתת המסגד מזכירה את מה שהוביל לפתיחת השואה", כך אמר היום (שני) הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, כשביקר בכפר יאסוף שליד שכם בו הוצת מסגד בסוף השבוע. מצגר הביע מחאה וגינוי על הצתת המסגד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצגר הבהיר כי "מטרת הגעתי לשריפות היא לכבות את האש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב הראשי הזכיר כי "אנו עדיין תחת הטראומה של האירוע המכונן, השואה, שנפתחה בליל הבדולח שגם היה לילה של הצתה של מקומות קדושים ליהדות". מצגר הוסיף כי "אני מקווה שמי שביצע את זה יימצא ויועמד לדין ושראשי האיסלם יגנו גם הם בקול רם חבלה במקומות קדושים. הוא הבהיר כי "מטרת הגעתי לשריפות היא לכבות את האש".

מצגר סייר בעיר תחת אבטחה של מנגנוני הביטחון הפלסטינים. זאת, באמצעות בתיאום שנעשה עם המנהל האזרחי. עם זאת, כניסתו של מצגר למסגד לא התאפשרה בשל שיפוצים שמתקיימים בו, אותם הורה ראש הממשלה הפלסטיני, סלאם פיאד, לסיים עד יום שישי הקרוב.

בצהרים פרצו עימותים בכפר יאסוף בין עשרות צעירים פלסטינים תושבי הכפר לבין כוחות גדולים של צה"ל שהגיעו למקום. עדי ראייה שהיו במקום מסרו לוואלה! חדשות כי העימותים פרצו בעת ביקורו של ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) בכפר הסמוך לשכם. לדבריהם, הצעירים רגמו את חיילי צה"ל באבנים ואלו השיבו בכדורי גומי ובגז מדמיע. עדי הראייה מסרו עוד כי לא היו נפגעים כתוצאה מהעימותים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully