וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חודשי עבודות שירות נגזרו על שי דרומי

בית המשפט אימץ את הסדר הטיעון עם החוואי שזוכה מהריגתו של צעיר שפרץ לחוותו ושלח אותו לחמישה חודשי עבודות שירות. "מדובר בענישה התואמת את הנסיבות"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע אימץ בצהרים (שלישי) את הסדר הטיעון שנחתם בעניינו של שי דרומי וגזר עליו חמישה חודשי עבודות שירות. העונש הושת על דרומי בגין הרשעתו בעבירת נשיאת נשק שלא כדין. לפני כשלושה חודשים זוכה דרומי מהריגתו של צעיר בן 25, שפרץ לחוותו בשנת 2007. דרומי יוצג על ידי עורכי הדין בני וקרן נהרי.

בחודש שעבר הגיעו עורכי דינו של החוואי דרומי להסדר עם פרקליטות המחוז הדרומי לפיו שי דרומי ירצה עבודות שירות בהיקף של חצי שנה, בניכוי התקופה שבה היה עצור. סך הכול ירצה דרומי חמישה חודשים וזאת בגין עבירה של נשיאת נשק ושימוש בו ללא רישיון. לפני מספר שבועות זוכה דרומי מעבירה של הריגת פורץ, שחדר לחווה שלו בינואר 2007. בית המשפט טרם הודיע אם הוא מקבל את ההסדר וצפוי להודיע על החלטתו עד סוף החודש.

דרומי, זוכה כאמור בחודש יולי מהריגתו של חאלד אטרש, שפרץ לחוותו יחד עם אדם נוסף. הוא הורשע רק בסעיף נשיאת נשק ושימוש בו ללא רישיון. בהכרעת הדין כתבה השופטת רחל לביא-ברקאי: "לעולם אין הכרעת הדין קלה בעיקר כשמדובר בדיני נפשות. חיי אדם אמנם נלקחו, אך הנאשם אינו איש מדון, אלא אדם, שביקש לחיות בשלווה, והדבר ניכר".

השופטים שגזרו היום את דינו של דרומי ציינו כי "לאחר ששמענו את טיעוני הצדדים לעונש ובהתחשב בנסיבות המיוחדות של תיק זה כמפורט בהכרעת הדין, אנו רואים לנכון לאמץ את ההסכמה לעניין הענישה המומלצת אליה הגיעו הצדדים. מדובר בענישה התואמת את מדיניות הענישה ואת הנסיבות המיוחדות של תיק זה".

  • עוד באותו נושא:
  • שי דרומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully