וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוריאל היה מוכן לצאת לכל משימה"

יהושע בריינר

5.8.2009 / 13:01

משפחתו של אוריאל פרץ ליברנט שנהרג הבוקר בתאונת אימונים בגולן קיבלה את בשורת האיוב על מותו בזמן שהאם ג'ני שהתה בארה"ב. "אוריאל היה בחור שהצטיין בכל תחום"

"אוריאל היה בן תורה אמיתי עם שילוב של עדינות ונוקשות". כך ספד היום (רביעי) הרב יעקב פישר, ראש ישיבת נווה שמואל באפרת, הישיבה בה למד סמל אוריאל פרץ ליברנט, תושב אפרת בן 21 שנהרג הבוקר בתאונת האימונים בצפון הארץ. לדבריו, "אוריאל היה בחור שהצטיין בכל תחום והיה בו נכונות לתת כתף בכל משימה מתוך אמונה שלמה".

הרב סיפר כי נפגש עם אוריאל לפני שזה יצא לקורס מפקדי טנקים. "התפלאתי לשמוע מאוריאל שהוא הולך למסלול פיקודי", סיפר הרב פישר. חשבתי שמצד אחד זה דבר שמנוגד לאישיותו הצנועה והביישנית . אך מצד שני הוא אמר לי שברגע שיבקשו ממנו הוא יצא לכל משימה בלי לחשוב פעמים".

סמל ליברנט שירת בצה"ל מסגרת ישיבת הסדר. הוא למד בישיבת נווה שמואל שבאפרת, ובישיבת הר עציון שבאלון שבות. הוא סיים לפני כשלושה שבועות את הקורס למפקדי טנקים. אוריאל הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות, שעלו יחד מארצות הברית. משפחתו של אוריאל קיבלה את בשורת האיוב על מותו בזמן שהאם ג'ני שהתה בביקור פרטי בארצות הברית. עם הגעתו של קצין העיר לביתם באפרת הודיע אבי המשפחה לאשתו לחזור לארץ. הרב פישר סיפר כי מדובר במשפחה אידיאולוגית שעלתה לארץ מארצות הברית ובחרה להתיישב דווקא באפרת.

כתוצאה מההתהפכות שבה נהרג אוריאל נפצעו עוד שלושה חיילים באורח קל שפונו לטיפול בבית החולים זיו בצפת. האירוע אירע בעת אימון משותף של כוחות שריון וכוחות יבשתיים נוספים. מצה"ל נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully