וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "אובמה יביא להפסקת הבנייה בהתנחלויות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.5.2009 / 15:28

ראש הרשות הפלסטינית נפגש עם נשיא מצרים חוסני מובארק ועדכן אותו על פגישתו עם הנשיא האמריקאי. "איננו מבקשים דבר חדש, אלא ליישם את מה שהוסכם עליו"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש היום (שבת) בקהיר עם נשיא מצרים חוסני מובארק ועדכן אותו בתוצאות פגישתו עם נשיא ארה"ב ברק אובמה. במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו אבו מאזן ומובארק סיפר אבו מאזן כי חש מצד אובמה והממשל האמריקאי "רצינות בכל הנוגע להשגת שלום במזרח התיכון ובצורך להפסיק את הבנייה בהתנחלויות".

אבו מאזן אמר כי ארה"ב סבורה שעל ישראל להפסיק את הבנייה בהתנחלויות ועל ראש הממשלה בנימין נתניהו להכיר בפתרון שתי מדינות לשני עמים. "כשאלו יקרו, נשלים את המשא ומתן שהתחלנו באנאפוליס", הוסיף. אבו מאזן אמר עוד כי לא יתבצעו שום שינויים ביוזמת השלום הערבית.

"הצד הישראלי טרם גיבש את תוכניתו או את תפיסתו בנוגע לסוגיות כגון גבולות, ירושלים והתנחלויות", אמר אבו מאזן. "לאור זאת מתנהלים מגעים אינטנסיביים ומתמשכים, אולם יש לציין שהמגעים הללו לא יארכו חודשים, אלא אולי מספר שבועות". הוא הבהיר כי אין לפלסטינים שום תנאים מוקדמים לפתוח במגעים עם ישראל: "איננו מבקשים דבר חדש, אלא ליישם את מה שהוסכם עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully