וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מאיים במשבר: "חייבים להגדיל את התקציב"

שר הביטחון קרא להגדיל את תקציב המדינה. לדבריו, "אם האוצר לא יפנים זאת, אנחנו בדרך למשבר מיותר בקשר לתקציב"

אסור להשתמש

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

"נדרשת תשובה תקציבית אמיתית לאתגרי הביטחון. אם האוצר לא יפנים את זה ויתרגם את זה אל תוך התכנים של הדיונים בישיבת הממשלה כבר בימים הקרובים, אנחנו בדרך למשבר מיותר בקשר לתקציב". כך הצהיר הערב (רביעי) שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק, בכנס בתל אביב.

בכנס בגני התערוכה, שהוקדש למשבר המזון העולמי, אמר ברק כי "במהלך השנה הזאת אנחנו נראה את ניצני היציאה מהמשבר רק אם נפעל במהירות ובצורה נכונה. נדרשת מדיניות מרחיבה מעבר, ואני מדגיש, מעבר לגבול ה1.7% של חריגה מגג ההוצאות של שנה שעברה. נדרשת עסקת חבילה מוגנת במשק, במרכזה הסכמה עם ההסתדרות ועופר עיני ועם המעסיקים ושרגא ברוש".

שר הביטחון הוסיף, כי אין לו ספק "שמדינת ישראל היא חזקה ויכולה לצאת מהמשבר הכלכלי הזה. היא נכנסת אליו הרבה יותר טובה מהרבה מדינות בעולם, אבל כדי לצאת ממנו נכון נדרשת פעולה עכשיו. כיווניה הם ברורים: הרחבת התקציב ומתן תשובת אמת בנושא הן לנושא המשק והחברה והן לנושא הביטחון".

ממשלת ישראל אישרה ביום ראשון את הרחבת תקציב המדינה הדו-שנתי לשנים 2010-2009 בשיעור של 1.7% כל שנה. בנוסף, אישרה הממשלה את הצעת שר האוצר, לפיה יעד הגירעון השנה יעמוד על 6% מהתוצר. ההצעה התקבלה בניגוד לעמדת שרי העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully