וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בקדימה: "לא נתפשר על הנושא המדיני"

פנחס וולף

26.2.2009 / 20:37

לקראת הפגישה הצפויה מחר בין נתניהו ולבני, הביעו בקדימה פסימיות בנוגע להצטרפות לממשלה. "לא ניכנס לממשלה שלא תקדם את הנושא המדיני"

"לא נתפשר על קידום המו"מ המדיני ורעיון שתי המדינות", כך אמר הערב (חמישי) בכיר בקדימה לוואלה! חדשות לקראת הפגישה הצפויה מחר בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר קדימה ציפי לבני. לדבריו, "התנאים שלנו מאוד ברורים והם לא השתנו. נתניהו צריך להסכים לעניין שתי המדינות ולא נתפשר על כך. לא ניכנס לממשלה בלי העניין הזה". בקדימה מעריכים כי גם אם הליכוד יתפשר בנושאים אחרים, ללא הסכמה על הנושא המדיני לא תחול שום התקדמות.

בתוך כך, היום התקיים הסבב השני במשא ומתן הקואליציוני שמוביל הליכוד. היום נועדו חברי צוות המו"מ של הליכוד עם נציגי האיחוד הלאומי והבית היהודי. יו"ר צוות המו"מ של הליכוד, ח"כ גדעון סער, סיכם את היום ואמר כי "בשלוש השנים האחרונות, כשרצנו יחד באופוזיציה מתוך ראייה משותפת של התנגדות לממשלה הקודמת, היינו הגרעין הקשה של האופוזיציה וטבעי שלאחר הבחירות אנו בוחרים לחולל שינוי כיוון ונפגשים עם חברינו כדי לראות כיצד להקים ממשלה".

באיחוד הלאומי הביעו גם הם אופטימיות בתום המפגש עם נציגי הליכוד. "אני מקווה שהממשלה הבאה תהיה יותר ארצישראלית, יותר חיובית למתיישבים, ושהיא תחזור לאידיאלים שהיו בימי דוד בן גוריון, גולדה מאיר ויצחק שמיר", אמר יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כ"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully