וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוש ואולמרט מביאים עלינו שואה"

דני ליבר ופנחס וולף

13.5.2008 / 10:43

כך נכתב בשלטים שתלו פעילים של "המטה להצלת העם והארץ". הרב דרוקמן: "ר"מ צולע ונשיא צולע רוצים להפוך את עם ישראל לצולע"

פעילי ימין קיצוני מ"המטה להצלת העם והארץ" תלו הבוקר (שלישי) שלטים ברחבי הארץ עליהם נכתב בין היתר, "בוש ואולמרט מביאים עלינו שואה". הרב דוד דרוקמן, חבר במטה, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "זה לא סוד שהערבים רוצים להשמיד אותנו". לדבריו, "ראש ממשלה צולע ונשיא צולע רוצים להפוך את עם ישראל לצולע".

שלשום קרא המטה לנשיא ארצות ג'ורג' בוש, לקראת ביקורו בישראל השבוע, שלא להיפגש עם ראש הממשלה אולמרט בצל חקירתו הפלילית. "אין לכבודו של הנשיא, לנהל שיחות עם אדם החשוד בפשיעה, ומוכן לסחור בחלקי מולדת כדי להנצל מרשויות החוק".

במכתב, שהתפרסם באנגלית ובעברית, דרשו הרבנים מבוש "לחדול מהלחצים על המדינה למסור שטחים לערבים". לדברם, עקירת ישובים ומסירת שטחים לערבים "יגרמו למלחמת אחים ויעמידו מליוני יהודים בסכנת נפשות". לצד ההתרעה על הסכנה שבפינוי ישובים, תקפו הרבנים את שרת החוץ האמריקאית, קונדוליזה רייס, אשר לדעתם "מנהלת שיחות עם ראש הממשלה הנתון בחקירות פליליות מכף רגל ועד ראש" ולוחצת עליו "לוותר לטרוריסטים".

בסיום המכתב קראו הרבנים לבוש שלא ייזכר בהיסטוריה "כנבוכדנצאר וטיטוס שהחריבו את ירושלים", והוסיפו כי אם יסייע "לשמור על שלמות הארץ", מבטיחים לו הרבנים "ברכות אין קץ, בגשם וברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully