וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגם ג'ינס מיוחד לנשיאת איי-פוד

12.1.2006 / 11:07

חברת ליוויס פיתחה דגם שמאפשר לאכסן את המכשיר הדיגיטלי ולהפעיל אותו באמצעות שלט רחוק מיוחד שיותקן בג'קט מבלי להוציא אותו מהכיס

ענקית הג'ינס ליוויס תשווק בקרוב דגם חדש של ג'קט ג'ינס שיותאם במיוחד לנשיאת מכשיר איי-פוד. על פי הדיווחים בג'קט יהיה כיס מורחב בו יוכלו המשתמשים להניח את המכשיר האלקטרוני וגם מקום מיוחד בו ניתן יהיה למקם שלט רחוק זעיר שיאפשר למתשמש לשמוע את המוסיקה, לעצור אותה, לכוון את הרצועות שברצונו לשמוע ולכוון את הווליום – כל זאת מבלי להוציא את המכשיר מהכיס.

כמו כן, יוקצה מקום מיוחד לאוזניות שיהיו קצרות יחסית, על מנת למנוע הסתבכות עם חוטים. הג'ינס יעוטר בחוט אדום קצר שיחבר בין כל החלקים ולכן החליטה החברה לקרוא לדגם בשם "החוט האדום DLX".

"זוהי המילה האחרונה בתחום האופנה" אומר רוברט הנסון, נשיא ליוויס ארצות הברית. "הרעיון שעומד מאחורי הדגם הזה הוא לשלב את האופנה והטכנולוגיה הקיימת ובכך להעניק ללקוחות את המוצר שמבטא את הצורך בנשיאת המכשירים הדיגיטליים תוך כדי לבישת פריטים אופנתיים" אמר הנסון.

מכירת הג'ינס המיוחד תחל ראשית בארצות הברית ולפי מידת ההצלחה יוחלט האם למכור את הדגם המדובר גם בלמעלה ממאה המדינות בהן משווקים מוצרי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully