וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האצן אוסקר פיסטוריוס ירה בחברתו למוות

האצן קטוע הרגליים מדרום אפריקה נחקר לאחר שגופת חברתו נמצאה בביתו. ייתכן וחשב כי מדובר בפורץ, המשטרה חוקרת

עריכת וידיאו: טל רזניק

האם האצן קטוע הרגליים אוסקר פיסטוריוס קשור לרצח חברתו? התקשורת בדרום אפריקה מפרסמת הבוקר (חמישי) שפיסטוריוס תושאל על ידי המשטרה בעקבות חשד כי ירה למוות בבת זוגו. על פי הדיווחים, פיסטוריוס ירה בחברתו בראש וביד, למרות שנסיבות המקרה עדיין לא ברורות. בין השאר נטען כי ארבע יריות נורו מאקדחו.

אחת הספקולציות שעלו מאז המקרה היא שהיריות נעשו מתוך מחשבה שמדובר בפורץ. בחלק מכלי התקשורת נטען כי חברתו ניסתה להפתיע אותו לרגל יום האהבה. משטרת דרום אפריקה אישרה כי עצרה את פיסטוריוס בביתו בפרטוריה: "מצאתו אקדח 9 מילימטר בזירה. אדם בן 26 נעצר".

אוסקר פיסטוריוס האצן נעצר על ידי המשטרה. AP
המשטרה תחקור. אוסקר פיסטוריוס עצור/AP

פיסטוריוס, אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, הוא קטוע רגליים החל מגיל 11 חודשים. סיפורו פורסם בכל העולם, והפך לאחד הסיפורים הכי מעוררי השראה בעולם הספורט. רגליו נקטעו מתחת לברך מאחר שלא הייתה לו עצם השוקית, והוא רץ עם תותבות במהירות מרשימה, גם בהשוואה לספורטאים מקצוענים. הוא נכלל בסגל דרום אפריקה באולימפיאדת לונדון בקיץ האחרון, ואף עלה לחצי הגמר בריצת 400 מטר.

הדרום אפריקאי היה לאצן הראשון שרץ עם שתי רגליים תותבות באולימפיאדה. הוא נטל חלק במירוצים ל-400 מטר ול-4X100 בלונדון. הדרום אפריקאי השתתף גם במשחקים הפראלימפיים בקיץ האחרון וזכה במדליית הזהב במקצה ל-400 מטר בזמן של 46.68 שניות וב-4X100 הוא קבע שיא עולם שעומד על 41.78 שניות. פיסטוריוס זכה גם במדליית הכסף ב-200 מטר וקבע שיא עולם בחצי הגמר עם זמן של 21.30 שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוסקר פיסטוריוס האצן נעצר על ידי המשטרה. AP
האם זו סופה של הקריירה?/AP
אוסקר פיסטוריוס מזנק בריצת 400 מטר באולימפיאדה. Anja Niedringhaus, AP
פורץ הדרך בספורט הנכים. פיסטוריוס/AP, Anja Niedringhaus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully