וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עמנואל רוזן: גדי סוקניק העיד במשטרה

1.5.2013 / 15:05

עמיתו לשעבר של רוזן, נגדו נפתחה בדיקה משטרתית בגין חדשות לעבירות מין, מסר את גרסתו בפרשה. לאחרונה אמר סוקניק כי הוא יודע על מקרה "חמור מהטרדה מינית" שביצע רוזן

מגיש הטלוויזיה גדי סוקניק מסר היום (רביעי) עדות בפני שוטרי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה בפרשת ההטרדות לכאורה בהן מעורב לפי החשד איש חדשות 10 עמנואל רוזן. ההחלטה להזמינו לתת עדות הגיעה לאחר שסוקניק התבטא בנושא בפומבי ואמר כי ידוע לו על מקרים נוספים שביצע רוזן לכאורה, שהינם חמורים יותר מאלה שפורסמו בתקופה האחרונה בכלי התקשורת. סוקניק עבד בעבר לצד רוזן בחברת החדשות של ערוץ 2.

"מנהלים בתקשורת ברמות הכי גבוהות בתחום הטלוויזיה ידעו שיש כאן מעבר לחרושת שמועות - אלא חרושת של מעשים", אמר סוקניק אחרי פיצוץ הפרשה. "כולם ידעו כל הזמן ואמרו שכל עוד לא יוצא שום דבר החוצה, הם לא עושים כלום", סיפר סוקניק, שהוסיף כי הוא מכיר באופן אישי כמה מהעדויות, ולפחות במקרה אחד מדובר במקרה "חמור יותר מהטרדה מינית".

השבוע הורה מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו לאגף החקירות והמודיעין לבדוק אפשרות של פתיחה בחקירה פלילית כנגד רוזן והחלטה על כך צפויה להתקבל עד סוף השבוע. צעד זה הגיע לאחר פנייה של תא העיתונאיות למשטרה בדרישה ליזום חקירה פלילית על סמך העדויות שפורסמו. במסגרת הבדיקה, שהחלה בפועל ובאופן לא רשמי כבר לפני מספר ימים, יוזמנו להעיד עמיתים נוספים של רוזן מכלי תקשורת שונים, כמו גם נשים שחשפו את סיפוריהן בפומבי ובהם גוללו טענות על ביצוע הטרדות על רקע מיני, עבירות מין, והתנהגות לא נאותה כלפיהן מצד רוזן.

"אנשי תקשורת ידעו ושתקו במשך שנים"

"הבנאדם אנס", הדגישה אתמול בנחרצות עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, שחשפה את הפרשה. היא אמרה כי לפי עדויות שבידה קיימות עבירות פליליות במעשיו של רוזן. שטייף התראיינה לטל ברמן במסגרת פסטיבל "שובר מסך" במכללת עמק יזרעאל. היא תקפה את חברת החדשות של ערוץ 2 משם פוטר רוזן בעבר - בתחקיר שנעשה על מעשיו ונחשף רק לאחרונה. "הם פושעים, בזה שהם הסתירו את התלונה. הם נתנו לו להמשיך ולעשות את זה במקומות אחרים", דברי שטייף. "אני רוצה שכל אחד מהמנהלים שלו בעבר יגיד - פשעתי".

"אלה ימים קשים, לא בגלל הסיפור הספציפי אלא בגלל התופעה הקשה של אנשי תקשורת שידעו ושתקו במשך שנים. ישבו אנשים מול מיקרופון ומצלמות ודיברו וראיינו נאנסות ומותקפות, וזה קרה אצלם בבית - מה הם עשו? הם הפקירו נשים צעירות אחרות", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully