וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: אזלו כל הכרטיסים לכוורת בפארק

18.4.2013 / 10:55

תוך פחות מיממה נמכרו למעלה מ-40 אלף כרטיסים למופע של הלהקה המתאחדת בפארק הירקון בתל אביב, שהוכרז בעקבות הביקוש הרב להופעותיה בבריכת הסולטן בירושלים

פשוט מדהים: לאחר שהמופעים של כוורת בבריכת הסולטן בירושלים גרמו לקריסה של אתרי מכירות הכרטיסים, כעת מסתבר שגם פארק הירקון לא מספיק כדי לרצות את המעריצים. למעלמה מ-40 אלף הכרטיסים שהוצעו למופע של כוורת בפארק הירקון, שההכרזה הרשמית אודותיו יצאה אתמול (רביעי) בבוקר ומכירת הכרטיסים אליו החלה ב-19:00 בערב, נמכרו תוך 12 שעות. זהו קצב מכירה חסר תקדים להופעה כלשהי בישראל.

כזכור, הלהקה האהובה בה חברים דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר, אלון אולארצ'יק, יצחק קלפטר, יוני רכטר ומאיר ופניגשטיין עתידה להתאחד בהרכב מלא לשלושה מופעים מלבד המופע שהוכרז אתמול: ב-19, ב-20 וב-22 ביוני בבריכת הסולטן בירושלים, במסגרת פסטיבל ישראל. הכרטיסים לכל שלושת המופעים אזלו במהרה, כאשר למופע השלישי הם נמכרו תוך פחות משעתיים מרגע פתיחת המכירה. במקביל, האתר של משרד הכרטיסים בימות קרס, לצד עומסים במרכזייה הטלפונית.

האיחוד המחודש של כוורת נערך בין היתר לציון 40 שנה לצאת אלבום המופת "סיפורי פוגי", אלבום הבכורה של הלהקה שהפך לקלאסיקה ישראלית לצד האלבומים "פוגי בפיתה" ו"צפוף באוזן". בנוסף, במסגרת האיחוד מתוכננים לצאת חומרים שמעולם לא יצאו בעבר, כך סיפר סנדרסון במסיבת עיתונאים. "גילינו חומרים רבים שחלקם איזוטריים וחלקם לא נכנסו לאלבומים שלנו, עוד מימי ההופעות של שנות ה-70", אמר. "אנחנו עובדים מאוד קשה על זה, ומקווים שלקראת המופע ייצא מארז של שישה דיסקים שיאגדו גם חומרים כאלה". סנדרסון הוסיף כי זהו האיחוד האחרון של ההרכב. מרבית חברי כוורת ממשיכים לקיים קריירות סולו ענפות, וחלקם אף מופיעים זה לצד זה במסגרות שונות.

הספקתם להשיג כרטיסים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • כוורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully