וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קובי פרץ יופיע בעצרת לזכר רבין?

אייל דץ

15.10.2010 / 9:39

לוואלה! תרבות נודע כי מארגני העצרת נמצאים במו"מ עם הזמר לגבי האפשרות שיופיע באירוע. בנוסף, נעשתה פנייה לסולן U2 בונו אולם הוא הודיע שלוח הזמנים לא מאפשר לו להגיע

האם קובי פרץ יופיע בעצרת השנתית לזכר יצחק רבין? לוואלה! תרבות נודע כי גורמים בהפקת העצרת פנו אל מנהליו של הזמר והציעו לו להופיע באירוע לציון 15 שנה לרצח ראש הממשלה שיתקיים ב-30 באוקטובר בכיכר רבין בתל אביב.

חמי סל, מנכ"ל החברה שמפיקה את העצרת מדי שנה, אישר כי אכן נעשתה פנייה אל הזמר "כפי שנעשתה פנייה לעוד זמרים". שרית בירן, המנהלת האישית של פרץ, אישרה אף היא את הפנייה ואמרה כי אמנם הזמר הביע נכונות להופיע באירוע אולם הפרטים עדיין לא סוכמו.

עוד נודע לוואלה! תרבות כי מארגני האירוע פנו לסולן U2 בונו והציעו לו לשאת דברים בעצרת. בונו נחשב לאחד מהאמנים הפוליטיים בעולם ולפעיל שלום מרכזי. המחשבה מאחורי הפנייה אליו היתה לשחזר את ההצלחה של העצרת משנת 2005 שבה נשא ביל קלינטון דברים.

סל אמר לוואלה! תרבות כי אכן התקיימה חלופת מיילים עם מנהליו של בונו אך בגלל לוח הזמנים שלו הוא לא יוכל להגיע לעצרת השנה. סל אמר כי הזמר לא פסל את האפשרות שיגיע בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully