וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי המוזיקה של 24 לשנת 2007 בדרך

17.10.2007 / 11:55

וואלה! תרבות קיבלה מסרים סודיים באשר למועמדים בקטגוריות ללהקת השנה ואלבום השנה. סקופ: סינרגיה מועמדת שוב, איזה מזל

ערוץ המוזיקה 24 מתחיל בהתארגנות קדחתנית לקראת טקס פרסי המוזיקה (עמ"י) לשנת 2007. לוואלה! תרבות נודעו המועמדים הסופיים בקטגוריות הנחשקות אלבום השנה ולהקת השנה. על אף שהטקס האחרון לשנת 2006 נערך רק לפני כ-7 חודשים (בחודש מרץ), מקורותינו ידעו לספר כי ככל הנראה יוקדם הטקס השנה לתחומי ינואר הקריר, ויתיישב יחד עם מצעדי סיום השנה האזרחית האחרים שינשבו אז.

תהליך גיבוש המועמדים לקטגוריות השונות כולל בחירת שבעה מועמדים ראשונים לכל קטגוריה, וצמצומה אחר כך לחמישייה הסופית. כידוע, הזוכה בכל קטגוריה נבחר אחרי שקלול של הצבעת הקהל וקולות ועדה המשקפת את דעת "התעשייה". בשנה שעברה המשקל בין שני הפקטורים נחלק ל- 90% לטובת הקהל ו-10% החלטת חברי מנהלת האקדמיה של עמ"י.

והרי המועמדים: בקטגוריית אלבום השנה נמצאים גבע אלון ("The Wall of Sound "); שלומי שבן ("עיר"); היהודים ("פורטה"); נעם רותם ("עזרה בדרך") וכנסיית השכל ("אוטוביוגרפיה"). האלבום האחרון הינו חריג ברשימה, משום שזהו אלבום אוסף כפול הכולל 26 שירים ישנים של הלהקה, בעיבודים חדשים. עם זאת, הוא זכה להצלחה כה גדולה, שראוי היה להיכנס לרשימה. בשנה שעברה היה מועמד אלבום אוסף אחר, של אהוד בנאי – "ממשיך לנסוע" – למעשה, אלבום הופעה משולש ומשובח.

קטגורית להקת השנה סובלת עדיין מ-7 מועמדים, ועדיין לא ידוע מי ינופו מהרשימה. להלן האופציות: מלכת הפלקט; כנסיית השכל; מטרופולין; סינרגיה (זוכת השנה שעברה); בית הבובות; היהודים והבילויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully