וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון חסרת מזל באהבה? לא בדיוק

24.1.2011 / 0:21

בראיון שער לגיליון פברואר 2011, הכוכבת חולקת את אהבתה לכלבים ולשני כלביה, נורמן ודולי, בפרט. מי בכלל צריך ילדים? ומי אמר בראד פיט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר אניסטון על שער גיליון פברואר 2011 של מגזין Glamour/מערכת וואלה!, צילום מסך

לג'ניפר אניסטון (42) שחוותה, כולנו זוכרים, פרידה כואבת לפני מספר שנים עם גירושיה מבראד פיט שנטש אותה לטובת אנג'לינה ג'ולי, יש דבר אחד שהיא תמיד יכולה לסמוך עליו. למעשה, שני דברים - נורמן ודולי, שני כלביה האהובים.

בראיון שער לגיליון פברואר 2011 של Allure, אניסטון מדברת לא רק על תסרוקת 'רייצ'ל' המפורסמת (שמסתבר שהיא לא ממש אהבה) ועל סרטה החדש עם אדם סנדלר ('לזרום עם זה'). בחלק גדול מן הראיון היא מתארת את סיפור האהבה המתמשך של חייה - לכלבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניסטון ולברדור בסרט 'מארלי ואני' מ-2008/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האהבה ללא תנאי הגדולה ביותר, היא אהבתו של כלב. הם נלהבים כברגע שאני באה הביתה והם מראים את אותה התרגשות כל יום והם תמיד נאמנים".

לנורמן, טרייר-ולש קורגי מעורב בן 15 ודולי, רועה גרמני בן 4, יש אישיות שונה, אבל אניסטון רואה את עצמה בשניהם. "אני כמו דולי", היא אומרת. "המוח שלה נע מהר יותר מגופה והיא קצת קלוצית, משהו שקצת נכון גם לגבי". אבל אחרי כך כך הרבה שנים יחד, אניסטון היא גם כמו נורמן. "הוא קצת סקפטי. חכם מאוד ודבר לא מרגיז אותו. לא הרבה גם מרשים אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניסטון, לברדור ואוון ווילסון ב'מארלי ואני'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אניסטון ידועה באהבתה לבעלי חיים ולכלבים בפרט. ב-2008 היא כיכבה ב'מארלי ואני' לצד אוון ווילסון ושורה ארוכה של לברדורים לבנים המגוון גילים וגדלים. הסרט אשר תיאר את חייהם המשותפים של זוג וילדיהם עם הלברדור רטריבר האנרגטי שלהם, היה הצלחה גדולה ובמיוחד הוא זכור בשל הכימיה שהתקיימה לא רק בין שני כוכביו, אלא בעיקר באהבתה של אניסטון לבעלי ארבע רגליים שהשתקפה בסרט.

על נורמן היא אמרה בדצמבר 2008 למגזין People, שכל מה שהוא רוצה זה להשתרע מתחת לרגליה של "אימא" ושהוא גם אוהב ללכת איתה לצילומים ולטייל על חוף הים. לישון הוא מעדיף במיטה הפרטית שלו והוא אף פעם לא בא "למיטה של אימא", מה שגרם לה ללכת לישון לצדו במיטה שלו. רגע מפחיד בחייה היא נורמן היא חוותה לפני כמה שנים כשהוא נעדר יומיים. לאחר שתלתה מודעות פרס על סך 1,000 דולרים למוצא, הוא הצליחה לאתר אותו במקלט לחיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניסטון ונורמן ב-2008/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לאופרה ווינפרי מ-2006 אניסטון סיפרה שאימצה את דולי הרועה הגרמנית כיוון שתמיד העריצה הגזע וחשבה שהוא לא רק יפה, אלא גם כלב שמירה טוב. היא גם סיפרה שדולי אוהבת ללעוס דברים כמו שטיחים יקרים. פעם אחת היא ראתה אותה עם נעל בפה, אבל ההרגל הזה הופסק מיידית. היא משכה את הנעל מפיה של דולי וככל הנראה הכלבה הבינה מאז שנעלי עקב של כוכבות הוליוודיות, חביבות ואוהבות חיות ככל שיהיו. הן מחוץ לתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully