וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון של חיילים רוקדים בחברון הוסר מהרשת

5.7.2010 / 17:36

סרטון שהועלה ליוטיוב הראה חיילים מגדוד 50 של הנח"ל כאשר הם רוקדים לצלילי השיר "Tick-Tock" של הזמרת קאשה בסמטה בחברון. לאחר פניית התקשורת הסרטון הוסר מהאתר. דובר צה"ל: "זו הלצה שתטופל ע"י המפקדים"

תאגיד כאן

כל החיילים קופצים, רוקדים, ואז חוטפים על הראש מהמפקדים? סרטון וידאו שהועלה השבוע לאתר יוטיוב, הראה שישה חיילי צה"ל מגדוד 50 של הנח"ל, כאשר הם רוקדים במרכז חברון, במהלך מה שנראה כמו סיור שגרתי. לאחר מספר שניות של סיור לצלילי המואזין המקומי החיילים פוצחים בריקוד מתואם, לצלילי השיר "Tick Tock" של הזמרת קאשה, המוכר יותר בארץ כ"שיר המקפלות" מהתוכנית "ארץ נהדרת".

הסרטון החזיק מעמד ברשת במשך יומיים וזכה למאות צפיות, אבל לאחר שהוא התגלה על ידי התקשורת ולאחר שזו פנתה לדובר צה"ל לקבל את תגובתו, הוסר הסרטון בתוך פחות משעה מהאתר, על ידי מי שהעלה אותו.

לא ברור האם גורמים בצה"ל עומדים מאחורי הסרת הסרטון, או שמדובר ביוזמה של החיילים עצמם, שנבהלו מהחשיפה לה זכה הסרטון. מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר בהלצה של מספר חיילים, הנושא הובא לידיעת המפקדים". הנושא הובר לטיפולו של מפקד גדוד 50 סא"ל אלעד אופשטיין. בצה"ל אומרים כי הנושא עדיין נמצא בבירור וכי טרם הוחלט אם לשפוט את ששת הלוחמים.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • חברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully