וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה אותרה ברכב ליד הכור בדימונה

רמי שני

25.4.2013 / 10:02

הגופה אותרה על ידי מאבטחי הקריה למחקר גרעיני בתא המטען של הרכב, כשהיא במצב ריקבון מתקדם. בעל הרכב, תושב הפזורה הבדואית בנגב, נעצר. המשטרה פתחה בחקירה

גופת אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה הבוקר (חמישי) במצב ריקבון מתקדם בתא המטען של רכב, סמוך לכור הגרעיני בדימונה. הגופה אותרה לאחר שמאבטחי הקריה למחקר גרעיני הבחינו דרך מצלמות האבטחה ברכב שנעצר ליד גדר המתקן. שוטרי סיור הזעיקו חבלן למקום והוא פתח את תא המטען של הרכב, בו נמצאה הגופה, שנשלחה לבדיקה וזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

נהג הרכב, תושב היישוב הבדואי כסיפה שבנגב, נעצר. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע. בשלב זה נבחנת האפשרות כי מדובר בסימני אלימות וחוקרי המשטרה של ימ"ר מרכז בוחנים מספר אפשרויות. אחת מהן היא שמדובר באישה שנעלמה או הועלמה בנסיבות לא ברורות ועתה נמצאה גופתה. בשלב זה לא נשלל חשד שמדובר באירוע פלילי - חטיפה לשם רצח או דבר דומה.

כמו כן, נבדקת האפשרות כי בני משפחתה של האישה, שזהותה ידועה למשטרה, מעורבים במעשה וחששו ממציאת הגופה, לכן ושלחו את האיש, דודה של האישה, להעביר אותה למקום אחר. יצוין כי בני משפחתה של האישה סיפרו כי חיפשו אותה במשך ארבעת הימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully