וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 83 הותקפה בידי אלמונים שפרצו לדירתה בתל אביב

18.4.2013 / 12:30

הקשישה הצליחה להניס את הפורצים, שככל הנראה נכנסו לביתה הסמוך לגן העיר כדי לבצע שוד. היא סובלת מחבלות קלות בגופה. המשטרה פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים במעשה

האלימות נגד קשישים נמשכת: קשישה בת 83 הותקפה לפנות בוקר (חמישי) בידי שני אלמונים שפרצו לדירתה, סמוך לגן העיר בתל אביב. זעקותיה של הקשישה הניסו את הפורצים מהבית. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו לדירה העניקו לקשישה, הסובלת מחבלות קלות, טיפול במקום. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הפורצים, אך טרם נעצרו חשודים במעשה.

קשישה הותקפה ברחוב הקליר בתל אביב, אפריל 2013. דרור עינב
מטרתם של השניים הייתה כנראה לבצע שוד. הבניין בו מתגוררת הקשישה, היום/דרור עינב

על פי החשד, קצת אחרי השעה 4:00, נכנסו שני הפורצים לדירה, דרך חלון המטבח. על פי עדות הקשישה, מדובר בבני מיעוטים. ככל הנראה מטרתם של השניים הייתה לבצע שוד. לדבריה, הם הבחינו בה ואחד מהם ניסה לחנוק אותה, אך היא התנגדה וזעקה בקול. אז, סיפרה, נמלטו השניים מהמקום, והיא מיהרה להזעיק את המשטרה.

קשישה הותקפה ברחוב הקליר בתל אביב, אפריל 2013. דרור עינב
חלון ביתה של הקשישה/דרור עינב

שוטרים שהגיעו לדירה גבו עדות מהקשישה, שהייתה בהכרה מלאה. במקביל הם הזעיקו את מד"א. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "בשעה 4:32 קיבלנו קריאה על אישה שנפגעה בביתה. צוות הפרמדיקים שהגיעה לדירה מצא את האישה כשהיא סובלת מחבלות קלות. הם העניקו לה טיפול רפואי במקום, והיא לא נזקקה לפינוי".

גל של תקיפות נגד קשישים

מקרה זה מצטרף לשורת מקרים ארוכה של אלימות נגד קשישים בתקופה האחרונה. בתחילת החודש דווח כי כמה אברכים המשתייכים לחסידות ויז'ניץ חשודים שתקפו גבר בן 67 מהמושב החרדי בית חלקיה שליד גדרה, לאחר שהעיר להם על הרעש שגרמו. האיש נחבל בכמה אזורים בגופו, אך לא נזקק לטיפול רפואי מיידי. עם זאת, למחרת התקיפה הוא חש ברע והגיע להיבדק בית החולים קפלן ברחובות.

באותו שבוע נעצר תושב הרצליה בן 27 בחשד שתקף קשיש בן 76 שהעיר לו ולחברתו כיוון שהשניים שחררו את כלבם בגינה ציבורית ברחוב ראשון לציון בעיר. הגבר שנפצע באורח קל ברגלו פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה חושדת כי הוויכוח בין השניים גלש לחילופי מהלומות ביניהם. בחקירתו טען הצעיר כי הוא הותקף על ידי הקשיש גם כן.

במקרה אחר, טען קשיש בן 79, תושב חולון, כי הותקף על ידי גבר כבן 50, כיוון שהעיר לבנו שהשחית יחד עם חברו ספסל בפארק הפילבוקס בעיר. הגבר נחקר ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. הוא הכחיש שהיכה את הקשיש אך הודה כי היו ביניהם דחיפות בעקבות הוויכוח שפרץ. מהמשטרה נמסר כי החקירה במשטרת מרחב איילון בנושא נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully