וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: כך בוצע מסע הרצח המשולש בקריות

מצלמות האבטחה בבניין של חטואלה קוזניצוב תיעדו את בן זוגה דב תגר דקות לפני הירצחה, וגם אחר כך – כאשר המתין לבנה ששב מבית הספר. אחר כך רצח גם את דב יוסף והתאבד

צילום: ערן גילווארג, חדשות ערוץ 10, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ביום שני שעבר יצא דב תגר, מאבטח בן 46 מקריית מוצקין, למסע רצח מחריד שהסתיים במותם של בת זוגו, חטואלה קוזניצוב, בת 43, של בנה אלכס בן ה-17 ושל הספר דב יוסף, חברו של תגר – ובהתאבדותו של תגר עצמו. אתמול (ראשון) נחשף בחדשות 10 תיעוד של מסע הרצח, דקה אחר דקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגר, כמה דקות לפני 8:00, בבניין בקריית שמואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה דקות לפני השעה 8:00 בבוקר קלטו מצלמות האבטחה בבניין בקריית שמואל בחיפה, שבו התגוררו חטואלה קוזניצוב ובנה אלכס, את בן הזוג תגר, לבוש בחולצה כחולה, מתכונן להתחיל במעשי הזוועה. על פניו קשה לזהות את המעשים שיבצע בעוד זמן קצר. עשר דקות אחר כך נראה תגר יורד במדרגות הבניין, הפעם – כשהוא לבוש חולצה שחורה קצרה.

בשלב זה נראה תגר פוסע למכוניתו ומוציא ממנה תיק גב, שלהערכת המשטרה הכיל אקדח וסכין יפנית. אז עושה תגר את דרכו בחזרה בגרם המדרגות, ולאחר מכן שב לחניה. על פי החשד, הוא מחליף את מכוניתו עם אדם אחר ומוציא שקית ורודה שככל הנראה היו בתוכה בגדים להחלפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגר עם השקית הוורודה בידיו והחולצה השחורה לגופו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת המשטרה, בשלב זה נכנס תגר לחדרה של בת הזוג חטואלה שישנה במיטתה ודוקר אותה למוות. בשעה 13:15 חוזר אלכס קוזניצוב מבית הספר, כשהוא לא מעלה על דעתו את הטרגדיה שהתחוללה בביתו – וטרם באה על סיומה. אלכס עולה במדרגות בפעם האחרונה בחייו, כשתגר ממתין לו, ואז דוקר אותו ויורה בו למוות.

חמש דקות אחר כך מתעדות מצלמות האבטחה בבניין את תגר עוזב את זירת הרצח כשהוא לבוש בבגדים שהכין מבעוד מועד, ופניו לאזור התעשייה בעיר. זמן קצר מאוחר יותר הוא יורה למוות בספר יוסף דב, האיש שהכיר בינו לבין חטואלה קוזניצוב, בתוך המעלית, נכנס למכוניתו של יוסף ונמלט מהמקום. בשעה 19:00 בערב לערך באה אל קצה סדרת הרציחות, אך תגר עודנו בחיים. אולם, כשמבחין תגר בשוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף דולקים אחריו ומנסים לכתרו, הוא מבין שאפסו סיכוייו להימלט, שולף את אקדחו ומתאבד בירייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבן אלכס קוזניצוב עולה במדרגות, שניות לפני שנדקר ונורה למוות על ידי תגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה עדיין חוקרים את נסיבות הרצח, אך אם נשאר ספק קל באשר לשאלת זהותו של האחראי ליום הקטלני בקריות, כעת ברור כי תגר הוא שתכנן והוציא לפועל את המעשים הקטלניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully