וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 מאעבלין שבגליל נרצח בקטטה; חשוד נעצר

קובי מנדל

9.2.2013 / 12:57

החשוד ברצח הודה וסיפר כי הנרצח רביע טוקאן ואחיו יצרו רעש ברחוב בו מתגוררים השלושה. הוא סיפר כי ירה בו כמה יריות מטווח קצר. אחיו של הנרצח נפצע קל. האקדח טרם אותר

סוף שבוע אלים בצפון: רביע טוקאן, צעיר בן 19 מאעבלין שבגליל המערבי נרצח הלילה (שבת) במהלך קטטה. לפנות בוקר נעצר תושב המקום בן 23 החשוד בביצוע המעשה. הוא הודה בפני חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון בביצוע המעשה.

החשוד סיפר כי הרקע לאירוע הוא ויכוח שפרץ בינו לבין טוקאן ואחיו על רקע רעש שהשניים יצרו לטענתו ברחוב בו הם מתגוררים. לדבריו, במהלך העימות המילולי הוא שלף נשק וירה כמה יריות מטווח קצר לעבר טוקאן, שמת כתוצאה מהירי. אחיו של טוקאן, שנפצע קל מאוד, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. האקדח ששימש את החשוד טרם נתפס.

מגביית עדויות שונות הקשורות לפרשה ומהחקירה עולה חשד כי טוקאן נחשב ל"בריון שכונתי", ולפני כחודשיים היכה את אביו של החשוד בירי. על פי החשד, הלילה הוא הקניט פעם נוספת את החשוד. הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. יצוין כי הוא אינו מוכר למשטרה.

במקרה אחר, נפצע הלילה צעיר בן 20 באורח בינוני מדקירת סכין בפרדס חנה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא פצוע בראשו.

ביום רביעי הותר לפרסום כי מריה זובידאת בת 38 מבסמת טבעון, שגופתה התגלתה ב-10 בינואר בשדות בית לחם הגלילית, נרצחה ביום היעלמותה ב-4 בינואר לעיני בתה בת השנתיים, שנמצאה משוטטת לבד במקום. לפי החשד, זובידאת נרצחה בדקירות סכין רבות מסיבה שעדיין אינה ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully