וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 16 נורה למוות מאש צה"ל ליד רמאללה

ניר יהב ויהושע בריינר

15.1.2013 / 11:57

מקורות פלסטינים דיווחו כי הנער נורה למוות בסמוך לגדר ההפרדה בכפר בודרוס שליד רמאללה. גורם פלסטיני סיפר כי במהלך עימות בין מפגינים לכוח צה"ל, פתח הצבא באש חיה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מקורות פלסטינים דיווחו כי צעיר פלסטיני בן 16 בשם סמיר עוואד נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שנורה על ידי חיילי צה"ל בחזהו וברגלו בסמוך לגדר ההפרדה בכפר בודרוס שליד רמאללה. גורם פלסטיני סיפר לוואלה! חדשות כי בסמוך לגדר ההפרדה בכפר פרצו עימותים בין חיילים לבין צעירים פלסטינים, שהובילו לירי של אש חיה לעבר הפלסטינים. "עוואד חטף ארבעה כדורים מאש חיה ונהרג", מסר.

בצה"ל מאשרים כי פתחו באש חיה לעבר הנער. לדברי גורמים בצבא, כוח צה"ל שמאבטח את האזור זיהה ניסיון חדירה במקום התקרית ופתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי באש חיה. לדברי הצבא, מאוחר יותר התקבל דיווח פלסטיני על נער שנפצע ונהרג מהירי ונסיבות התקרית נבדקות. עוואד הוא ההרוג הפלסטיני הרביעי מאז יום שישי. לפני כן נהרגו שני פלסטינים ברצועת עזה ועוד פלסטיני שנהרג ביום שבת בדרום הר חברון.

בתוך כך, מקורות פלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל פעלו הלילה באזור אל-בירה ורמאללה ועצרו שם שני פלסטינים בחשד להשתייכות לארגון חמאס. לפי הדיווח, החיילים פשטו לפנות בוקר על ביתו של השייח' ג'מאל טוויל, ראש עיריית אל-בירה לשעבר, עצרו אותו והחרימו מחשבים מהבית. בנוסף פשטו על ביתו של השייח' באג'ס נח'לה ברמאללה, ערכו חיפוש בבית, ועצרו אותו.

בשבת האחרונה נהרג מירי צה"ל עודאיי דרויש, פלסטיני בן 21, שנורה למוות באזור רמאדין שבדרום הר חברון. על פי דיווח פלסטיני, דרויש נורה כשניסה לברוח מהכוח הישראלי שרדף אחריו. המקורות מסרו כי הצעיר, תושב הכפר דורא שמדרום לחברון, היה בדרכו להיכנס לעבוד בתחומי ישראל בשעה שהבחין בו כוח הסיור הישראלי. יממה קודם לכן דיווחו הפלסטינים על צעיר שנהרג ועל אחר שנפצע קשה כתוצאה מירי של חיילי צה"ל לעברם באזור מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. לפי הדיווח, הצעיר שנהרג הוא אנואר ממלוק, בן 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully