וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סלולרי שהכיל מידע על לשכת נתניהו נגנב

שעות ספורות לאחר שנעלם הטלפון הנייד של יחימוביץ', התלוננה ראש לשכתו של מנכ"ל משרדו של נתניהו, הראל לוקר, כי מכשירה נגנב בקניון בירושלים. בלשכה סירבו להגיב לדברים

צירוף מקרים או תופעה חדשה? שעות ספורות לאחר שמכשיר הטלפון הנייד של יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' נעלם, טלפון סלולרי של בכירה בלשכת מנכ"ל ראש הממשלה בנימין נתניהו, ככל הנראה נגנב בעת ששהתה בקניון בירושלים. הבכירה נחמה מזל, ראש לשכתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, הגישה תלונה למשטרה בעקבות המקרה.

המקרה אירע אמש (שלישי) בעת שמזל שהתה בחנות בקניון רמות בבירה. מהתלונה שהוגשה למשטרת שפט עולה כי לאחר שיצאה מהחנות, הבחינה שמכשיר הטלפון הסלולרי שלה ובו מספרי טלפון רגישים רבים נגנב. כמו כן, המכשיר ככל הנראה הכיל לו"ז ובו רישום פגישותיו של לוקר.

כל הדיווחים, העדכונים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

ניסיונות להתקשר למספרה של מזל גילו כי המכשיר כובה, מה שהגביר את החשד כי מדובר במעשה פלילי. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את המכשיר הגנוב בהקדם האפשרי. בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים.

מדובר במקרה השני מסוג זה במהלך יממה אחת, שלושה שבועות לפני הבחירות לכנסת ה-19. יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', איבדה אתמול את מכשיר האייפון שלה והגישה תלונה במשטרה לבדיקת החשד כי הוא נגנב.

במכשיר הנייד של יו"ר מפלגת העבודה עשויים להימצא הודעות דואר אלקטרוני או מסרונים חסויים, המכילים מידע פוליטי רגיש ואישי אשר יכול להביך את יחימוביץ' במידה ויגיע לידיים עוינות. עם זאת, בסביבתה של יחימוביץ' ציינו כי תרחיש כזה כלל לא הועלה על הדעת, ואמרו כי אין זה ברור כלל אם המכשיר נגנב או נשכח.

יחימוביץ' איבדה את הסלולרי: הודעות רגישות בסכנה?

לפניות לכתבת טל שלו: tal_sh@walla.net.il
לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully