וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר סרק אחר הרקטה בנתיבות – וגילה שבנו נפצע

שלומי גבאי

22.11.2012 / 9:44

רס"ב ראובן נסימי סייר בעיר בעת ששמע ברשת הקשר על נפילת הרקטה במגרש הקטרגל בו שיחקו שני בניו. לרגלו של אחד מהם נכנס רסיס. "הוא אמר לי אבא, אני בסדר, תהיה רגוע"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

אחת הרקטות שנורו אמש (רביעי) אל יישובי הדרום, זמן קצר לפני ההכרזה על הפסקת האש, גרמה לפציעה קלה של בן 16, ששיחק באותה עת במגרש קטרגל בעיר. אביו של הנער, השוטר רס"ב ראובן נסימי, שמע ברשת הקשר שבמקום נפלה רקטה וכשהגיע גילה שבנו נפצע. "הייתי בסיור כששמענו אזעקה", שחזר נסימי. "תפסנו מחסה, שמענו בום, ויצאנו לסריקות אחרי הטיל, ואז שמענו בקשר שנפל ליד הקטרגל בנתיבות".

בזמן הנפילה היו במגרש שני בניו של נסימי. רסיס נכנס לרגלו של בנו, בן 16, ואילו הצעיר, בן 14, לא נפגע. "הייתי קצת בהלם, הרגשתי לא כל כך טוב, קצת סחרחורת", סיפר נסימי על הרגעים בהם מצא את בניו בזירת הנפילה. "הבן שלי אמר לי אבא, אני בסדר, אתה יכול להיות רגוע".

"הם כל הזמן בבית והם רצו להתאוורר", הסביר נסימי. "יצאו קצת לשחק ואז זה קרה. הם רצו לתפוס מחסה ובזמן הזה נכנס לבני רסיס לרגל. הוא לא ממש הוא לא הספיק להגיע למחסה וזה פגע". נסימי הוסיף כי רק יום אחד לפני כן התפוצצה רקטה במרחק 300 מטר בלבד מבית המשפחה.

למרות הקשיים עמם מתמודדים נסימי ובני משפחתו, השוטר לא מאבד תקווה. "אנחנו חזקים והכל בסדר. הכל יעבור בעזרת השם", הוא אומר. "אני מרגיש שמה שאנחנו השוטרים עושים זו עבודת קודש. חשים גאווה שעושים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully