וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוננות במרכז הוסרה, הופסקו הסריקות אחר המחבל

כוחות הביטחון סיימו את החיפושים אחר חשוד בהנחת המטען שהתפוצץ באוטובוס ברחוב שאול המלך בתל אביב. בשל המחסומים שהוצבו באזור נרשמו עומסי תנועה בכבישים 1, 2, 4 ו-443

צילום: אבי כהן, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

הכוננות באזור המרכז הוסרה הערב (רביעי) לאחר הפיגוע באוטובוס "דן" קו 142 בתל אביב והסריקות אחרי החשוד בהנחת המטען הופסקו. אחר הצהריים הוצבו מחסומים באזור המרכז במסגרת המצוד, ועומסי תנועה נרשמו בכבישים 1, 2, 4 ו-443.

27 בני אדם נפצעו בצהריים בפיגוע באוטובוס שנסע בשדרות שאול המלך. בין הפצועים פצוע בינוני ופצועה קשה שנותחה ומצבה השתפר ומוגדר בינוני. מצבם של כל יתר הפצועים קל, ושמונה מהם שוחררו לביתם אחרי קבלת הטיפול בבית החולים איכילוב הסמוך.

עוד על הפיגוע:
נפצע בקו 5, ושוב בפיגוע היום: "החזיר אותי לשם"
עדויות ראייה מזירת הפיגוע: "כולם ברחו בבהלה"
אחרי הפיגוע: גל תקיפות בעזה, הירי לדרום נמשך

פיגוע בתל אביב. AP
האוטובוס בו אירע הפיגוע/AP

מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יורם אוחיון, אמר מוקדם יותר כי לא היה מרדף אחר המחבל. "אנשים דיווחו על מישהו שהיה נראה חשוד. יש לי לפחות שמונה חשודים בתיאורי לבוש שונים. את כל ההודעות האלה בדקנו עד תום", אמר.

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, אמר בצהריים כי לארגוני הטרור יש מוטיבציה גדולה מאוד למצוא כל דרך לבצע פיגועים בתוך הערים, בוודאי בערים הגדולות ובתל אביב בפרט. "אנחנו נערכנו בעניין הזה בהיערכות מאסיבית של משטרת ישראל וכוחות הביטחון לאורך כל מדינת ישראל, בדגש על הערים הגדולות", אמר. לדבריו, "התפקיד שלנו כרגע הוא מצד אחד לעשות הכול כדי לראות שאם יש מחבל כזה, לשים עליו יד בהקדם, ואם לא - להמשיך להיערך. מבחינתנו האיום קיים, המוטיבציה קיימת. הדיבורים על הפסקת האש רק גרמו להרבה יותר מתקפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיגוע בתל אביב. דרור עינב
מספר תיאורים של המחבל/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully