וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חיל הים מחסל פעיל ג'יהאד עולמי בעזה

18.11.2012 / 20:40

בסרטון שפרסם דובר צה"ל נראה סיכול ממוקד של הפעיל אחמד נאחל היום ברצועה. נאחל היה מעורב במספר פיגועים. מדובר ביעד אחד מתוך 130 יעדים שתקפו היום כוחות צה"ל ברצועה

צילום: דובר צה"ל, עריכה: אמיר קוטיגרו

דובר צה"ל פרסם הערב (ראשון) סרטון בו הוא מציג סיכול של פעיל ג'יהאד עולמי שהיה מעורב בפיגועים שונים. בסרטון נראה חיסולו של הפעיל, אחמד נאחל, בפעילות מיוחדת של חיל הים שבוצעה היום ברצועת עזה. מדובר ביעד אחד מתוך 130 יעדים שתקפו היום כוחות צה"ל ברצועה. עוד נמסר, כי בסך הכל הותקפו כ-1,120 יעדים מתחילת מבצע "עמוד ענן".

מחלצים נושאים את גופתו של אחד מילדי משפחת א-דלו שנהרגו בתקיפת צה"ל בג'בליה, נובמבר 2012. רויטרס
11 בני משפחה, בהם שישה ילדים, נהרגו בהפצצת חיל האוויר בצפון הרצועה, היום/רויטרס

אחר הצהריים נהרגו 11 בני אדם, בהם שישה ילדים ושלוש נשים, בתקיפת חיל האוויר על בית משפחה במחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. גורמים פלסטינים אמרו בשיחה עם וואלה! חדשות כי היעד לתקיפה היה אבי המשפחה, ג'מאל א-דלו, ככל הנראה איש חמאס שקשור למערך הרקטות של הזרוע הצבאית. עם זאת, העריכו הגורמים כי א-דלו לא היה בשעת התקיפה בבית.

מוקדם יותר היום חוסל ראש מערך הרקטות של חמאס, יחיא עביא, בהפצצה של חיל האוויר בביתו ברצועת עזה, דקות לאחר עוד מטח רקטות שנורה לעבר ישראל ולאחר הנחיית הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ. בצה"ל הדגישו כי עביא היה אחראי על רוב הירי לעבר מדינת ישראל. במקביל, דיווחו מקורות פלסטינים כי שני בני אדם נוספים נהרגו וכמה נוספים נפצעו כשחיל האוויר תקף מכונית אזרחית במחנה הפליטים ג'בליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully