וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "תקפנו 900 יעדים והפלנו מטוס ישראלי"

ניר יהב

18.11.2012 / 13:10

דובר הזרוע הצבאית של הארגון התפאר כי הרקטות פגעו בכמה יעדים רגישים, בהם בסיס צבאי בירושלים. "מנהיגנו במצב מצוין, טילינו במצב מצוין, כל טענה אחרת היא שמועה ישראלית"

צילום: דרור פיקלני, שי מכלוף, רויטרס, דובר צה"ל, חדשות 10; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, אמר אמש (שבת) כי הזרוע הצליחה לירות לעבר 900 יעדים בישראל, בהם בסיסים ויעדים רגישים. "הטילים שלנו הגיעו למקומות בתוך הערים הישראליות לראשונה בהיסטוריה של הסכסוך", אמר. בנוסף, חזר אבו עוביידה על כמה טענות שקריות, בהן טענות כי פעילי הזרוע הפילו מטוס קרב ישראלי מעל עזה וירו לעבר בסיס צבאי בירושלים. עוד אמר שפעילי הזרוע ירו לגוש עציון.

"עשינו שימוש בטיל מסוג 'פאג'ר 5' כשירינו לתל אביב ולירושלים. בנוסף עשינו שימוש בטילים מייצור עצמי מסוג M75", התפאר אבו עוביידה. לדבריו, "המתקפה שלנו לא תהיה האחרונה. היא רק פותחת את הדרך. הזרוע הצבאית של חמאס במצב מצוין, מנהיגינו במצב מצוין, טילינו במצב מצוין, וכל מה שנאמר אחרת הוא שמועה ישראלית. יש ברשותנו הפתעות רבות. על הישראלים לדעת שההנהגה שלהם היא זו שקיבלה את ההחלטה לגרום לכך שתהיו בעוצר ושתופגזו".

אבו עוביידה הוסיף כי "הממשלה שלכם אחראית לכך שאתם יורדים למקלטים. במקום להונות את כולם, תראו לעולם היכן נפלו הטילים ולאיזה נזק הם גרמו". לדבריו, "מה שמעניין את ההנהגה שלכם הוא ההישגים בבחירות. המוח הצר שלכם לא יכול להבין מה יקרה לחיילים שלכם כאן בעזה. אנו מזהירים את ישראל מפני אפשרות שתצא לפעולה קרקעית. אם החזקנו מעמד במשך 22 יום ב'עופרת יצוקה', נחזיק עוד יותר זמן כעת".

מתחילת המבצע נרשמו למעלה מ-700 שיגורים מרצועת עזה ויותר מ-260 רקטות יורטו בהצלחה על ידי חמש סוללות כיפת ברזל הפרוסות בארץ. במקביל, צה"ל תקף למעלה מ-900 יעדים ברצועת עזה, מרביתם מהאוויר. כלי התקשורת הפלסטינים מדווחים כי מתחילת המבצע, שנפתח בחיסולו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס אחמד ג'עברי, נהרגו 48 בני אדם ברצועה וכ-400 נוספים נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully