וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מבקש מהממשלה לאשר גיוס 30 אלף אנשי מילואים

15.11.2012 / 20:34

בהנחיית שר הביטחון, היועץ המשפטי למערכת הביטחון הגיש לממשלה לפני זמן קצר את הבקשה. בתוך כך צה"ל מעבה כוחות שריון, נגמש"ים וחי"ר לאורך הרצועה

צילום: שי מכלוף, רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

בהנחיית שר הביטחון, הגיש לפני זמן קצר (חמישי) היועץ המשפטי למערכת הביטחון, אחז בן ארי, לממשלה בקשה לאישור גיוס של 30 אלף אנשי מילואים. גורם ביטחוני מסר כי מדובר במסגרת כללית של גיוס נרחב שתעמוד לרשות הצבא אם הדרג המדיני יאשר את הבקשה.

הגורם הוסיף כי אין מדובר בגיוס של עשרות אלפי חיילים בבת אחת, אלא מכסה שתעמוד לשיקול דעת שר הביטחון והרמטכ"ל. במערכת הביטחון הדגישו כי בשונה מעופרת יצוקה ומלחמת לבנון השניה, צה"ל נערך כבר בשלבים הראשונים לפעולה רחבת היקף הכוללת שלבים קרקעיים, ובשל כך בכוונתו לגייס מפקדות של חטיבות ואוגדות שעשויות לקחת חלק בתרחיש של תמרון יבשתי לעומק הרצועה. בתוך כך נמסר כי צה"ל מעבה כוחות של שריון, נגמש"ים וחי"ר לאורך כל רצועת עזה.

תל אביב עמוד ענן. נמרוד סונדרס
נכנסה למעגל האיום, תל אביב הערב/נמרוד סונדרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הערב נשמעה ברחבי העיר תל אביב ובאזור אזעקה ותושבים מאזור גוש דן דיווחו על שמיעת פיצוץ באזור. אולם דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, מסר כי לא הייתה פגיעה קרקעית בתל אביב. הג'יהאד האיסלמי פרסם הודעה ובה טען כי ירה טיל מסוג פאג'ר לכיוון תל אביב. במקביל, דווח כי מערכת "כיפת ברזל" יירטה חמש רקטות מעל באר שבע.

התארגנות כוחות היום בשטחי הכינוס באזור הדרום, נובמבר 2012. דובר צה"ל
התארגנות כוחות בשטחי כינוס/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully