וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל שנפצע קשה מירי הטיל נותח בעיניו

רמי שני

11.11.2012 / 9:54

שני לוחמי גבעתי שנפצעו קשה ובינוני מירי טיל לעבר ג'יפ סיור ברצועה, נותחו הלילה בבית החולים סורוקה. הפצוע הקשה נותח בראשו ועיניו, והוא צפוי לעבור סדרת ניתוחים נוספת

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף עריכה: טל רזניק

ממשיך להיות קשה מאוד מצבו של לוחם גבעתי, שנפצע אמש (שבת) מירי טיל נ"ט לעבר ג'יפ סיור צה"ל שבו נסע סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי הלוחם וחברו, שנפצע באורח בינוני בתקרית, נותחו במהלך הלילה. הפצוע באורח קשה נותח בראשו ובעיניו ולאחר מכן הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. מנהל בית החולים, ד"ר מיקי שרף, מסר כי על הלוחם לעבור סדרת ניתוחים וטיפולים עד שמצבו יתייצב. שני לוחמים נוספים, שנפצעו באורח קל ובינוני, פונו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון.

חילופי אש בדרום, נובמבר 2012. שי מכלוף
פינוי לוחמי צה"ל מאזור התקרית לבתי החולים/שי מכלוף

אביו של אמרי בירן, הלוחם שנפצע באורח קל בתקרית ליד נחל עוז, סיפר אתמול כי בנו, שנפגע מרסיסים ואף סובל מפגיעה בעור התוף, שלח לו מסרון לאחר פגיעת הטיל ובו כתב: "היה בלגן, אבל אני בסדר". לדבריו, "סמוך לשעה 17:00 שמעתי שנורה טיל על כוח צבאי בנחל עוז והרגשתי שמשהו לא בסדר, ואז הוא שלח את ההודעה". האב הוסיף כי "אחר כך הוא התקשר ואמר שהוא פצוע קל ומפנים אותו לבית החולים. הוא אמר: 'אין לכם בשביל מה לבוא. הכל בסדר'".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הלימודים בדרום לא יתקיימו בשל ההסלמה

בעקבות המתקפה התפתחו חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל לבין חמושים פלסטינים סמוך לגדר המערכת. גורמים פלסטינים דיווחו כי שישה בני אדם נהרגו עד כה בתקיפות צה"ל, ועשרות נוספים נפצעו. במהלך הלילה וכן בשעות הבוקר התפוצצו כ-50 רקטות בשטח ישראל. הבוקר נפגעו ארבעה אזרחים ישראלים במטח רקטות שנורה לקראת השעה 8:00. בשדרות נפצע אדם באורח קל מפגיעת רסיסי רקטה והוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון. במועצה האזורית שער הנגב נפצעו באורח קל שני בני אדם מפגיעת רסיסים בצומת, בזמן שישבו במכונית. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. אדם אחר בשטח המועצה הוגדר נפגע חרדה.

תושבי עוטף עזה הונחו להישאר במרחק של 15 שניות ממרחבים מוגנים. בנוסף הוחלט כי מעבר כרם שלום לא ייפתח היום להעברת סחורות. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יאפשר סיכון חיי האנשים המפעילים את המעבר על אף הדאגה להעברת סחורות כלכליות והומניטריות לתושבי רצועת עזה". בשל ההסלמה בלחימה, הלימודים במועצה האזורית שער הנגב, ביישובי עוטף עזה ובמכללה האקדמית ספיר לא יתקיימו הבוקר. עם זאת, גני הילדים יפעלו כסדרם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully