וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתוך חודש יוחלט אם להעמיד לדין את ליברמן"

גלעד גרוסמן

8.11.2012 / 12:29

היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה מעריכים שההחלטה אם להגיש כתב אישום נגד השר תתקבל עוד לפני הבחירות לכנסת. בהודעת הפרקליטות לבג"ץ נאמר שנערכות בדיקות אחרונות בתיק

ההחלטה בנוגע להגשת כתב האישום נגד שר החוץ אביגדור ליברמן צפויה להתקבל בתוך חודש. כך הודיעה היום (חמישי) פרקליטות המדינה לבג"ץ. הפרקליטות הגישה הבוקר תשובה מקדמית לעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון, שדרשה מבית המשפט להורות ליועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה להגדיר לוח זמנים לקבלת ההחלטה האם להגיש כתב אישום נגד שר החוץ לפני הבחירות הקרובות.

בתגובת המדינה, שעליה חתומה עו"ד מיטל בוכמן-שינדל מפרקליטות המדינה, נכתב כי התיק של ליברמן הוא תיק מורכב במסגרתו בוצעו פעולות חקירה בארץ ובחו"ל, נחקרו עשרות חשודים ועדים, והוצאו עשרות צווי חיפוש וכן נתפסו אלפי מסמכים. עוד נכתב כי מאז השימועים שנערכו לליברמן בתחילת השנה וכן טיעונים בכתב שהגישו פרקליטיו במאי נערכים דיונים בדרגים הבכירים ביותר בפרקליטות ובלשכת היועץ המשפטי לממשלה בניסיון לקבל החלטה בשאלה האם להעמיד את ליברמן לדין.

עוד נכתב בתגובה, כי בימים אלה מתבצעות בדיקות נוספות הדרושות לשם גיבוש סופי של ההחלטה האם להגיש כתב אישום נגד ליברמן. נכתב גם, כי היועץ ויינשטיין ופרקליט המדינה לדור מעריכים כי ההחלטה תתקבל בתוך חודש. יצוין, כי הפרקליטות הודיעה מספר פעמים בעבר על כך שהחלטה בתיק צפויה להינתן בזמן קרוב, אולם כל המועדים הקודמים חלפו מבלי שהתקבלה החלטה בנידון.

היועץ המשפטי לממשלה הודיע כבר לפני יותר מחצי שנה, כי בכפוף לשימוע הוא החליט להעמיד לדין את ליברמן בעבירות של מרמה, הפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון והטרדת עד.


לקריאה נוספת:
ליברמן: "אני מתחייב - הליכוד ביתנו תזכה ב-47 מנדטים"
האיחוד של נתניהו וליברמן: כך גובש ההסכם הפוליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully