וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שנפגע ממטען התעורר: "נאבקים להצלת ידו"

סרן זיו שילון פונה לבית החולים סורוקה לאחר שידו נקטעה מפיצוץ בסמוך לגדר המערכת. מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי: "הוא בהכרה מלאה, טרם ברור אם ידו האחרת תשוב לתפקוד"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

(תגובת ראש הממשלה לתקרית בכיסופים)

שיפור חל במצבו של סרן זיו שילון, שנפצע שלשום באורח קשה בפיצוץ שאירע במהלך פעילות מבצעית על גדר המערכת ליד כיסופים שבמרכז רצועת עזה. ד"ר מוטי קליין, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מאושפז שילון, אמר היום (רביעי) בשיחה עם וואלה! חדשות כי "סרן זיו שילון ממשיך להתאושש, הוא חזר להכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו". לדברי ד"ר קליין, מצבו של שילון מוסיף להיות יציב. "הוא מדבר וזוכר את האירוע".

שילון, שמשרת כמפקד פלוגת מסלול בגדוד צבר של חטיבת גבעתי, איבד בפיצוץ את אחת מידיו, והצוותים הרפואיים בבית החולים סורוקה בבאר שבע מנסים כעת להציל את ידו השנייה, שנפגעה אף היא באירוע. "אין שינוי במצב היד שלו, טרם ברור אם תשוב לתפקד", הוסיף ד"ר קליין.

זיו שילון, אוקטובר 2012. באדיבות המשפחה
"נאבקים להצלת ידו השנייה". סרן שילון/באדיבות המשפחה

שלשום אושפז שילון לאחר ניתוח ארוך ומורכב בניסיון להציל את ידו. מצבו הלך והתייצב במהלך אותו הלילה. לדברי קליין, מפקד הפלוגה קיבל עם הגעתו טיפול בפצע שנותר מקטיעת ידו האחת, ומלבד הפגיעה בשתי ידיו הוא סובל מפגיעות שטחיות בלבד כתוצאה מרסיסים בשאר חלקי גופו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח אתמול עם אמו של הקצין, מרגלית שילון. הוא איחל לזיו החלמה מהירה, ואמר: "אין כמו אהבת בן לאמא, והיום כל העם אוהב ומחבק את הילד שלך. נעשה הכול כדי לעזור לו להשתקם – והוא ישתקם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully