וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדי הותקף בגרזן סמוך לשער שכם, התוקף נמלט

מחקירה ראשונית עולה כי צעיר ערבי היכה גבר כבן 55 בראשו, והוא נאבק עמו. הפצוע פונה במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

חרדי כבן 55 הותקף הבוקר (שני) בגרזן על ידי צעיר ערבי סמוך לשער שכם בירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי התוקף היכה את האיש בראשו, והוא נאבק עמו. החשוד בתקיפה נמלט רגלית והמשטרה פתחה בסריקות אחריו. הפצוע פונה במצב קל על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם.

חרדי הותקף עם גרזן בשער שכם, אפריל 2012. עומר מירון
חיפושים אחר התוקף . שער שכם הבוקר/עומר מירון

דובר מד"א, זכי הלר, מסר לוואלה! חדשות כי "בשעה 8:21 התקבלה קריאה במוקד מד"א על אדם שהותקף ברחוב הנביאים פינת חיים בר לב, לא רחוק משער שכם בירושלים. שוגר למקום אמבולנס שהיה סמוך למקום, הפרמדיק מצא גבר חרדי, יושב על המדרכה פצוע בראש ביד ובמותן בהרכה מלאה. סיפר שהותקף על-ידי בן מיעוטים בגרזן, ובסמוך נמצא הגרזן. הוא היה עם חתך עמוק בחלק האחורי של הראש, ביד ובמותן. הוא קיבל טיפול ראשוני בשטח ופונה באמבולנס לחדר הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם".

חרדי הותקף עם גרזן בשער שכם, אפריל 2012. רויטרס
הוא היה עם חתך עמוק בחלק האחורי של הראש, ביד ובמותן/רויטרס

לפני שבועיים וחצי אירעה דקירה נוספת בבירה, כאשר החיילת יהודית אהרון הותקפה בעת שנסעה ברכבת הקלה. בעקבות הדקירה הוגש בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום בגין ניסיון רצח נגד מוחמד שומאן, בן 18 מבית חנינה.

מכתב האישום עלה כי שומאן יצא בבוקר הפיגוע מביתו בדרך לבית הספר בו למד, כדי להיבחן על שיעורי דת, כשהוא נושא בכיס מכנסיו סכין מתקפלת. כאשר הגיע לבית הספר, החליט שלא להיבחן, עזב את בית הספר ושוטט באזור העיר העתיקה.

לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים הוא עלה על הרכבת הקלה שנסעה לכיוון פסגת זאב, בתחנת "שועפאט המרכזית", והבחין בחיילת. אז, נכתב בכתב האישום, "בשל העובדה שהנאשם צפה במהלך שלוש השנים האחרונות בדיווחי חדשות של תחנת אלג'זירה, אלמנאר, אלקודס, אלאקצא ו-CNN וחש תסכול ממצבם של הפלסטינים ומהבידוק הביטחוני במעבר קלנדיה", הוא החליט שעליו "לעשות מעשה" ולרצוח את אהרון.

כאשר הרכבת עצרה בבית חנינה, הוא קם ממושבו, התקרב אל החיילת, שלף את הסכין מכיסו ודקר אותה בחזה משמאל. אהרון ניסתה להגן על גופה, ואז הנאשם דקר אותה פעם שניה, פצע אותה ביד ובחזה ונמלט מן הרכבת בריצה.

לקריאה נוספת
הדוקר ברכבת הקלה בירושלים הואשם בניסיון רצח
המשטרה: החשוד בדקירת החיילת בירושלים הודה במעשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully