וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם שטראוס לא יורידו המחירים - חרם מה-1 במרץ"

אנשי מחאת הקוטג' מסמנים את שטראוס כמטרתם הבאה. בעקבות פרסום פערי המחירים בין מוצרי החברה בארץ ובחו"ל פנו אנשי המחאה לחברה - "אפשר להסתדר בלי שטראוס"

מאבק ה-"פסק זמן" צובר תאוצה. אנשי "מחאת הקוטג'" שלחו הבוקר (ראשון) מכתב למנכ"ל חברת שטראוס במחאה על פערי המחירים בין מוצרי החברה בארץ ובחו"ל. במכתב הודיעו אנשי המחאה כי אם לא תפעל החברה להוזלת המוצרים ייקרא הציבור להחרים את מוצרי החברה החל מה-1 במרץ למשך חודש.

"נדמה כי חברתכם מנצלת את כוחה הריכוזי והמונופוליסטי ואת העדר הרגולציה הממשלתית וכתוצאה מזה הנכם מרשים לעצמכם להפקיע מחירים גם כשברור לכל שהסיבה היא תאבונכם הבלתי נדלה לכספי הצרכנים", נכתב. "אזרחי ישראל משלמים מחיר שערורייתי על מוצריכם בעוד בחו"ל אותו מוצר נמכר במחיר זול משמעותית. התנהלות כזו יוצרת מצב בלתי נסבל בו הציבור, שנאלץ לשלם מחירים מופקעים עבור מוצרי מזון, מצמצם את הצריכה למינימום ההכרחי". לדברי הכותבים, אזרחים רבים פנו אליהם בבקשה להכריז על חרם על מוצרי החברה. "נוכל להסתדר תקופה ללא מוצרי שטראוס, המחירים גם כך יקרים, עדיף לכל אזרח להמנע מקנייתם עד להורדת מחיריהם".

"חרם צרכנים הינו כלי דמוקרטי העומד לרשות הצרכן, כל עוד רשויות המדינה אינן מבצעת את המוטל עליהן להגן על כיסו של הציבור", כתבו אנשי המחאה. "הצרכן הישראלי, שגילה את כוחו האדיר, מוכיח נכונות לעמוד על שלו ובמידת הצורך הוא לא יהסס להשיב מלחמה כלכלית אל מול החברות שמזלזלות בו ובצרכיו". מייסד המחאה, איציק אלרוב אמר כי "אנו קוראים לחברת שטראוס לגלות אחריות וסולידריות חברתית, לצד המחשבה על רווחי החברה, ולהורות על הורדת מחירים לאלתר. הציבור בישראל מואס במניפולציות ותשובות יחצ"נים מלוקקות. המאבק ממשיך ומתעצם מיום ליום, עד שהציבור יקבל את המוצרים במחירים שפויים. היזהרו מכוחו של הצרכן".

האם תצטרפו למחאה בפייסבוק?

עוד בנושא:

מחאת ה"פסק זמן": המאבק נגד שטראוס מתרחב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully