וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח נגד דניאל מעוז: "האב זעק לעזרה"

גלעד גרוסמן

27.9.2011 / 9:01

כתב אישום הוגש נגד דניאל מעוז בגין רצח הוריו נח ונורית מעוז בדירתם בירושלים. מעוז נאשם שבטרם המעשה חיפש מידע על מקרי רצח ובהם גם הרצח באיתמר. לאחר המעשה, טישטש את הראיות

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד דניאל מעוז בן 28 מתל אביב הנאשם ברצח הוריו, נורית ונח בדירתם בעיר לפני כחודש וחצי. מעוז מכחיש החשדות נגדו, ומעצרו הוארך עד להודעה חדשה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין יובל קפלינסקי, מפרקליטות מחוז ירושלים, מעוז נקלע לחובות של מאות אלפי שקלים עקב הימורים במועדוני קלפים ולכן החליט לרצוח את הוריו כדי לזכות בכספי הירושה.

כתב האישום מתאר את פרטי המקרה המזעזע. מכתב האישום עולה, כי ביום הרצח גלש מעוז באינטרנט וחיפש מידע באתרים שונים בנוגע לרצח ולקבלת כספי ירושה לאחר רצח. בין היתר, גלש באתרים שתיארו מקרה רצח של הורים על ידי ילדיהם, כמו למשל, רצח של אישה על ידי בנה וכן חיפש מידע על רצח משפחת פוגל באיתמר, זאת על מנת לבחון כיצד יוכל לשוות לרצח מראה של רצח לאומני ולזכות בכספי הירושה.

עוד על הרצח בירושלים
משפחת מעוז: "לא נתמוך במי שחשוד במעשה עוולה כזה"
חשד: הסתבך בהימורים ורצח את הוריו בשביל הירושה
הרצח בירושלים: "שמעתי צעקה - 'הוא רוצח אותי'"

נח ונורית מעוז אשר גופותיהם נמצאו ללא רוח חיים בביתם בירושלים, אוגוסט 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
נח זעק לעזרה, נורית הגיעה ונרצחה אף היא. נח ונורית מעוז/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

מכתב האישום עולה עוד, כי בערב הרצח נסע מעוז מביתו בתל אביב לבית הוריו ירושלים, בסמוך לשעה 11 בלילה, נטל סכין מטבח עם אורך להב של כ-18 סנטימטרים, ניגש לעבר אביו שהיה בסלון הבית, ודקר אותו מספר פעמים רב בכל חלקי גופות. האב, נח, ניסה להיאבק בבנו וצעק לאשתו נורית להזעיק משטרה.

לפי כתב האישום, האם, נורית, ששהתה בחדר השינה בקומה העליונה, מיהרה לרדת לסלון עקב צעקותיו של בעלה, אז ניגש אליה בנה ודקר אותה מספר פעמים תוך שהיא נאבקת בו וזועקת לעזרה.

עוד נכתב בכתב האישום, כי לאחר שרצח את הוריו שטף מעוז את הסכין, נסע לתל אביב והשליך את הסכין באחד מפחי האשפה. לאחר מכן, חזר מתל אביב לבית הוריו נכנס לבית וניקה בעזרת אקונומיקה את האזור בו היו מוטלות הגופות ואת הגופות עצמן במטרה לטשטש כל ראיה שיכולה לקשור אותו לזירה. בכתב האישום נכתב עוד כי מעוז נטל סכין מטבח וניקה בעזרתה מתחת לציפורני אצבעותיהם של הוריו מתוך חשש שהשאיר שרידי DNA שלו מתחת לציפורניים. לאחר מכן, נטל מתוך תיקו של אביו כ-1,000 שקלים ושב לתל אביב

מעוז נאשם ברצח ובהשמדת ראיות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי בקשת המעצר יש ראיות לכך שמעוז דימם בזירת הרצח ושהראיות ממחשבו מעידות על תכנון הרצח ועל המניע לזכות בכספי הירושה.

פרקליטו של מעוז, עורך הדין אריאל עטרי, אמר כי "אנו מצטערים על הגשת כתב האישום. אנו מקווים מאוד שלאחר עיון בראיות ושמיעת העדים, בית המשפט ישתכנע שדניאל מעוז אהב את הוריו, כיבד אותם ולא רצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully