וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: משפחת הילד לייבי תובעת מיליונים מהרוצח

אביו של לייבי קלצקי בן ה-8, שנחטף ונרצח בברוקלין, תובע את הנאשם ברצח ואת אביו. האב חמו קלצקי, שדורש 200 מיליון דולר, טוען שאבי הנאשם "ידע או היה צריך לדעת על המעשים"

נחמן קלצקי, אביו של הילד בן השמונה לייבי קלצקי, אשר נחטף ונרצח בחודש שעבר בניו יורק, תובע את הנאשם במעשה האכזרי, לוי ארון, ואת אבי הנאשם בתביעות אזרחיות בגובה 200 מיליון דולר. זאת כפיצוי על רצח בנו. קלצקי דורש את הסכום האסטרונומי בשל הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מ"חטיפה, כליאה, עינוי, רצח וביזוי הגופה" של בנו. נגד ארון מתנהל בימים אלה גם משפט פלילי בגין הרצח, והוא מצדו כפר בסעיפי האישום.

עוד על רצח לייבי קלצקי
רצח הילד החרדי בברוקלין: ”הנאשם כשיר להישפט”
החוקרים בניו יורק: לייבי בן ה-9 סומם בטרם נרצח
שכנת ”הקצב מברוקלין”: ”ניסה לחטוף גם את בני”

לוי ארון, החשוד ברצח הילד לייבי קלצקי בן התשע בברוקלין, יולי 2011. AP
הוא ואביו יידרשו לשלם פיצויים בגובה מאתיים מיליון דולר? לוי ארון/AP

בתביעה האזרחית שהגיש לבית המשפט העליון בברוקלין לפני כשבועיים, נחמן קלצקי טוען כי בנו נחטף "ללא כל הצדקה או תירוץ, ובניגוד לרצונו, והותקף פיזית ופסיכולוגית". שבוע לאחר מכן, הגיש קלצקי תביעה נוספת נגד משפחת ארון – הפעם נגד ג'ק ארון, אביו של הנאשם ברצח, אף היא בגובה 100 מיליון דולרים. קליצקי טוען שבשל העובדה שהאב היה בעל הדירה בה התגורר הנאשם והתגורר בעצמו בקומה שמעל דירת בנו, ג'ק ארון אחראי ל"הזנחה פושעת", וכי הוא ידע, או שהיה עליו לדעת, שבשלב מסוים בנו יהיה מעורב ברצח או בפעילות נפשעת אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחטף ונרצח באכזריות. לייבי קלצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראשית החודש החליט בית המשפט כי ארון כשיר לעמוד לדין, וזאת בניגוד לעמדת פרקליטיו. צוות החוקרים הציג בפני בית המשפט את התיאור המפורט והמצמרר של ארון, אודות חטיפתו של הילד ורציחתו. פרקליטיו שוקלים להמשיך לדבוק בקו ההגנה הטוען לאי-שפיות במהלך ביצוע המעשים. יצוין כי קלצקי טוען כי הוא אינו אשם, זאת אף שלאחר שנעצר, כתב הודאה מפורשת: "אני שומע קולות. הקולות אמרו לי להרוג את הילד על מה שעשה".

גופתו של קלצקי נמצאה לאחר יומיים של חיפושים בביתו של ארון. היא נמצאה כשהיא מבותרת, וחלקים ממנה אותרו בתוך המקרר שבדירה, שנעצר מיד, ובפח האשפה שלידה. לדברי התביעה, ארון פיתה את קלצקי לבוא עמו לביתו בעת שהיה בדרכו חזרה מהקייטנה, ואמור היה לפגוש את אמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully