וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "המחלוקת נופחה מעבר לכל פרופורציה"

רגע לפני שנשיא ארה"ב ינסה להעביר מסרים של פיוס בוועידת איפא"ק, מצא ראש הממשלה את הסיבה לתחושה שנוצר משבר בין י-ם לוושינגטון. "התקשורת ניפחה לגמרי את חוסר ההסכמות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הלילה (ראשון) לדיווחים בישראל לפיהם היחסים בין ירושלים לוושינגטון עלו על שרטון. בראיון לסוכנות הידיעות AP כינה נתניהו את הדיווחים כ"חסרי פרופורציה". לדברי ראש הממשלה, "התקשורת ניפחה לגמרי את חוסר ההסכמות והוציאה אותן מעבר לכל פרופורציה. זה נכון שיש דעות חלוקות, אולם מדובר בסך הכל במחלוקות בין ידידים".

דברי ההרגעה של נתניהו נאמרו לקראת נאומו הצפוי של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בוועידת איפא"ק. לקראת נאום הנשיא האמריקאי בפני השדולה הפרו-ישראלית בבתי הקונגרס, ביקש ראש איפא"ק לי רוזנברג מחברי השדולה להימנע מקריאות בוז לעבר אובמה. הפרטים על הבקשה יוצאת הדופן פורסמו בעיתון הבריטי "טלגרף".

בתוך כך, בכירים בפמליית ראש הממשלה נתניהו אמרו אמש בשיחה עם וואלה! חדשות כי "ראש הממשלה עמד על העקרונות החיוניים של מדינת ישראל, וזהו אקט מנהיגותי של מנהיג ומדינאי, בניגוד לעמדות של פוליטיקאים מהשורה השנייה שלא יכולים להתעמת ולהגן על התביעות הבסיסיות של ישראל".

עם זאת, הבכירים טענו כי האמירות על המפגש הטעון בין אובמה לנתניהו ביום שישי היו חלק מניסיון להעצים את המחלוקות. לדברי הגורמים, המפגש היה אומנם טעון במידה מסוימת, אולם לאחר מכן השניים סעדו בארבע עיניים באווירה חברית, מתוך כוונה להתקדם יחד למציאת פתרונות לתהליך המדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully