וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "הוסרו שלטי חוצות פרו-פלסטינים"

שלטי חוצות שהוצבו בעיר סיאטל בארה"ב בהם נכתב כי יש להפסיק את המימון האמריקאי של ישראל הוסרו לאחר שתלונות רבות הגיעו לידי חברת הפרסום. ארגון זכויות אזרח: "הגבלה לא חוקית"

חברת הפרסום "קלין צ'אנל" בסיאטל שבארה"ב החליטה להסיר שורה של מודעות ענק שקראו להענקת זכויות שוות לפלסטינים ולעצירת המימון האמריקאי לישראל, זאת לאחר שלמשרדי החברה הגיעו תלונות רבות נגד הפרסום. "החברה מעריכה בזהירות את כל בקשות הפרסום – כל מקרה לגופו", אמרה הדוברת אוליביה ליפנס. "כשיש צורך אנחנו מאזנים את תפישתנו כי פרסום חוצות יכול לתרום לשיח הציבורי עם מחויבותנו לכך שהמסרים יעמדו בסטנדרטים של הקהילה ולא יהיו פוגעניים כלפי אף אחד", הוסיפה.

לדברי ליפנס, בבדיקה שנערכה התברר כי המודעות קידמו אתר שאינו עומד בסטנדרטים של החברה. לכן, אמרה ליפנס, הוחלט להסיר את המודעות.

הקבוצה שפרסמה את המודעות, לעומתה, האשימה את "קליר צ'אנל" בהעדפה פוליטית. "כנראה שאפילו קריאה לזכויות שוות לפלסטינים היא מסר שהלובי הישראלי במדינתנו לא יכול לסבול", אמר רוד סוך, מתנדב בארגון "קמפיין מודעות סיאטל המזרח התיכון".

בעבר תבעה הקבוצה חברת פרסום אחרת שהסירה את מודעותיה. התביעה גובתה על ידי האגודה לזכויות האזרח האמריקאית. "בחברה פתוחה וחופשית אנחנו לא יכולים להרשות לממשלה להגביל דיבור חוקי, אפילו כזה המסעיר את רגשותינו", אמרה קת'לין טיילור, מנהלת האגודה בוושינגטון. "עלינו לזכור שדיבור מתון אינו זקוק להגנה, רק דיבור מעורר מחלוקת בוחן את מחויבותנו החשובה לחופש הדיבור", אמרה.

(עדכון ראשון: 21:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully