וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להתעורר מהאובססיה של שלום תמורת שטחים"

פנחס וולף

8.2.2010 / 14:21

בישיבת הסיעה של מפלגת ישראל ביתנו אמר ליברמן כי כל הסכם שלום שייחתם יתבסס על העיקרון של שלום תמורת שלום. "על הרשות הפלסטינית להבין שכל הסכם שלום שייחתם עם ליברמן יכובד על ידי 90% מהעם"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר בצהרים (שני) בישיבת הסיעה של מפלגתו ישראל ביתנו כי כל "הסכם שלום שייחתם בעתיד צריך להתבסס על העיקרון של שלום תמורת שלום. וצריך להבין כי השלום אינו ערך נעלה מביטחון בר קיימא".

ליברמן הוסיף כי "כמדינת העם היהודי. אנחנו מושיטים יד לשלום אך עלינו להיות נחושים במלחמה. לא צריך לדבר על פשרות, צריך להשתחרר מאובססית השטחים תמורת שלום". את הדברים הללו הקריא ליברמן מתוך מצא מפלגתו - ישראל ביתנו.

לאחר מכן אמר ליברמן כי "כל מי שהיום בא בטענות על מדיניות ישראל ועמדת "ישראל ביתנו" זה הלוזרים שהפסידו בבחירות. החלק הבסיסי מתפיסת העולם שלנו, וכך הגדרנו מההתחלה - מילה זו מילה. כל מי שבא אלינו בטענות, אני מפנה אותם לאתר של ישראל ביתנו . עמדנו במה שהבטחנו לבוחר כפי שפרסמנו חודשיים לפני הבחירות".

לאחר הקראת המצע המדיני של ישראל ביתנו אמר ליברמן כי "תהליך מדיני מול הפלסטינים הוא חשוב ויש לקיים קשר והידברות, גם אם לא נראה הסכם שלום כולל. זה חשוב לנו אבל הרבה יותר חשוב לפלסטינים. אני בטוח שהם מעדיפים לנהל מו"מ מול שריד וביילין ולא מול נתניהו וליברמן. אבל הם יודעים שמה ששריד וביילין הציעו להם לעולם לא יזכה לרוב במדינת ישראל, ולכן כל מה שהשיגו מולם זה כחתימה על הקרח. לעומת זאת כל הסדר שחותמים עם ליברמן מקובל על 90 אחוז מהאוכלוסיה במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully