וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש כבש את המעוז האחרון של אסד בצפון-מזרח סוריה

שדה התעופה הצבאי במחוז רקה, עליו הכריז ארגון הטרור כבירתו, עבר לידיהם של המורדים הסונים לאחר 6 ימי לחימה, שגבו חיי מאות לוחמים משני הצדדים. "תלו ראשי חיילים בדרך לבסיס"

לוחמי דאעש כבשו את שדה התעופה של אסד ברקה. רויטרס
צוהלים לאחר ההשתלטות על שדה התעופה טבקה, אתמול/רויטרס

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) רשם לזכותו הישג משמעותי אתמול (ראשון), כשהצליח להשתלט באופן סופי על שדה התעופה הצבאי טבקה במחוז רקה שבצפון-מזרח סוריה. מדובר במעוז האחרון של ממשלתו של בשאר אסד שטרם נכבש על ידי הארגון במחוז הצפוני, עליו הכריזו המורדים הסונים כבירתם. במהלך הקרבות במקום נהרגו קרוב ל-200 חיילים סורים ו-346 לוחמי דאעש.

עוד חדשות על דאעש:
זה הבריטי שהצטרף לדאעש והוציא להורג את העיתונאי
"הצלחתי למצוא את בסיס האימונים של דאעש בגוגל"
שר ההגנה האמריקני: "דאעש - מעבר לכל איום שראינו"

לוחם דאעש מודיע על כיבוש שדה התעופה של אסד ברקה. רויטרס
לוחם דאעש מכריז על כיבוש המחנה הצבאי/רויטרס

במהלך החודש האחרון ניסו לוחמי ארגון הטרור להשתלט על שדה התעופה ארבע פעמים. נראה שהפעם הם הצליחו בכך, בתום מערכה שנמשכה שישה ימים. ראמי עבד אל רחמן, שעובד באחד מארגוני זכויות האדם הפועלים באזור, סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי החמושים החלו להתקדם לעבר שדה התעופה ביום שלישי האחרון תוך כדי שהם תולים ראשים של חיילים באחד המחסומים עליהם השתלטו בדרכם לבסיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האזור אותו כבשו אנשי דאעש

בשבועות האחרונים השיב הארגון את שליטתו במחוז חלב שבמערב, אך החל לסגת מאזורים מרכזיים בחומס. לטענת אנשי ארגוני זכויות אדם ששוהים במקום, אין הסבר רשמי לנסיגה מלבד העובדה שהחמושים כנראה עברו לאזורים בהם שולט הארגון ביתר שאת, כמו במחוז דיר-אזור שבמזרח. על כמה מהאזורים בחומס מהם נסוגו המורדים הסונים השתלטו לוחמי ארגון הג'יהאד ג'בהת אל-נוסרה המסונף לאל-קאעדה.

בתוך כך, הארגון ממשיך להשתלט על צפון סוריה, בין היתר על טריטוריות שנמצאות עשרה קילומטרים בלבד מהגבול הטורקי. פעילים באזור מסרו כי הכוחות הטורקים נכנסו לכוננות אך לא נרשמה תנועה של כוחות צבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully