וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשחקים: ילדה תאומות לעיני הנוסעים במטוס

אירינה וסילקובה הייתה בדרכה ליאקוצק שבסיביר כשהצירים הכריעו אותה. בתה הראשונה נולדה בשמים, והשנייה הגיחה לאוויר על מסלול הנחיתה. האם המיתוס על טיסות בחינם התממש?

צילום מסך

טיסה שהמריאה בשבוע שעבר מזיריאנקה ליאקוצק שבסיביר הגיעה ליעדה, אך עם שתי נוסעות בלתי צפויות. זאת לאחר שאירינה וסילקובה בת ה-25, שעלתה למטוס של חברת "פולאר איירליינס" כשהיא בהיריון מתקדם, ילדה בו שתי תאומות בריאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הועברה מידית לכיסא מרווח יותר. וסילקובה יולדת במטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

באמצע הטיסה החלה וסילקובה לחוש צירים חזקים. בעקבות זאת, היא הועברה מידית לכיסא מרווח יותר. אחת הדיילות, כריסטינה קונדרטייב, ניסתה להרגיע אותה בתקווה שתוכל להמתין עד שהמטוס יגיע ליעדו. "דיווחתי על כך לטייס והוא הגביר את המהירות כדי שנגיע מהר ככל האפשר, אבל היה ברור למדי שהלידה לא יכולה לחכות", שחזרה קונדרטייב.

ממש כמו בסרטים, הצוות שאל אם יש רופא או רופאה בקרב הנוסעים. למרבה השמחה, התשובה החיובית הגיעה מאלנה סלפטקובה, רופאה מיילדת בת 47 שמיהרה להציע את עזרתה. התינוקת הראשונה נולדה באוויר, ואחותה התאומה הגיחה לאוויר העולם לאחר שהמטוס כבר היה על מסלול הנחיתה. מיד לאחר הנחיתה הובהלו האם ובנותיה הקטנטנות לבית חולים מקומי, כשהן חשות בטוב.

בהתאם למיתוס שמסופר מעת לעת, חברת התעופה פיצתה את וסילקובה ואת שתי בנותיה על החוויה הבלתי שגרתית והעניקה להן את הזכות לטוס בחינם לכל החיים.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו: צפרדעים רוקדות נדירות התגלו בהודו
העיר שהחליטה להילחם בבצורת עם שתיית מים מהאסלה
צפו: שני כלבים הבריחו דוב שחור וגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully