וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים נדרס למוות כשניסה לעזור: "פצע לכל החיים"

ניסים סעדיה, בן 60 מיבנה, ומזל סופר, בת 42 מקריית גת, הם ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה ליד יבנה. נכדתו של סעדיה: ”כל חייו הוא עזר לאחרים - וכך הוא מת”

צילום : אבי כהן, שי מכלוף, דוד קורן עריכה: מתן חדד

מזל סופר, בת 42 מקריית גת, וניסים סעדיה, בן 60 מיבנה, הם השניים שנהרגו אתמול לפנות בוקר מפגיעת מכונית סמוך למחלף יבנה, על כביש 4 לכיוון דרום – כך הותר אתמול (שישי) לפרסום. השניים נהרגו לאחר שסופר עצרה את רכבה בצד הדרך בשל תקלה ויצאה ממנו כדי להזעיק עזרה. ניסים, שהבחין בה, עצר את המונית שלו כדי לסייע לה, אך למרבה הצער מכונית פרטית שהגיעה במהירות פגעה בשניהם.

עוד חדשות מהארץ:
הבוקר שאחרי: מנסים למצוא פתרונות לטיסות שבוטלו
לקראת פתרון? יש הסכמה בין המדינה ל"נשות הדסה"
תיעוד: מורים מרתקים לרצפה נער עם הפרעת קשב

נכדתו של סעדיה, ירדן, בת 24, סיפרה כי סבתה הודיעה לאמה על התאונה הקשה בשעות הבוקר. "שמעתי את אמא שלי צועקת שסבא עשה תאונה", שחזרה. "היא מיררה בבכי, גרונה היה חנוק. כשהגענו לבית של סבתא שלי, חיכה לנו קצין משטרה עם שתי מלוות והודיע על המוות. אנחנו כבר מתגעגעים אליו. לא מעכלים שזה קרה".

נסים סעדיה, נהג מונית שעצר לנהגת שנתקעה בכביש 4, ונדרס למוות יחד איתה. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
ניסים סעדיה ורעייתו/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

היא תיארה את סבה כ"איש טוב, בעל מוסר עבודה" וסיפרה כי בעוד חמישה ימים היה אמור לחגוג יום הולדת. לדבריה, "הוא אהב את כולנו, אנחנו היינו לפני הכול – לפניו ולפני כל דבר. אתם לא מבינים כמה שניות של נהג שלא שם לב יכולות להרוס משפחה. אנחנו מחכים לפרטי החקירה. ברגע שנדע שמדובר ברשלנות או שכרות, נילחם בכל הכוח. אנחנו משפחה חזקה. הוא היה גיבור, כל חייו הוא עזר לאנשים אחרים ולצערנו ככה הוא מת".

נכדה נוספת, מל, בת 12, הוסיפה: "לכל הנכדים היו חלומות ולכל אחד הוא הבטיח משהו אחר וקיים. לשנינו היה חלום לקנות כלב ביחד וזה לא קרה. זה כואב, זה כמו פצע שנשאר לך לכל החיים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שני הולכי רגל נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף יבנה. יותם רונן
זירת התאונה ליד מחלף יבנה, אתמול בבוקר/יותם רונן

בעלי המונית שבה נהג סעדיה, אייל ניסים, אמר: "הוא היה כמו משפחה בשבילי. סבא, אבא, איש טוב, הגון, עמוד התווך של המשפחה הלך. הוא רק רצה לעזור. כל הזמן הוא היה מאופיין בנתינה ואהבה לאישה, למשפחה והנכדים. כל הנהגים בתחנה התקשרו אליי ובכו 'איך בן אדם כמו ניסים יכול ללכת?' אין לי מילים".

דורון סופר, הגרוש של מזל, סיפר כי לדברי המשטרה, מזל עצרה בצד הדרך לאחר שרכבה התחמם. "היא הושיטה יד לעזרה ונהג מונית עצר לעזור לה", תיאר. "הם ניגשו לפגוז' כדי להוציא מים ואז רכב פגע בהם". לשניים שלושה ילדים משותפים, הקטן שבהם בן 15. "היא אישה צעירה שלא זכתה לדברים משמחים מהילדים. אנחנו חייבים להיות חזקים בשביל הילדים".

(עדכון ראשון: 11:50)

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il
לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully