וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: בן 3 טבע בצימר במושב חד נס בגולן ומת

24.4.2014 / 19:04

תוך פחות משבוע טבע פעוט נוסף בבריכה בצימר במושב חד נס שברמת הגולן. צוותי מד"א שהוזעקו למושב ביצעו בו פעולות החייאה, פינו אותו לבית החולים זיו בצפת, אך קבעו את מותו

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

מקרה שני של טביעת פעוט בצימר במושב חד נס שברמת הגולן – תוך פחות משבוע. צוותי מגן דוד אדום הוזעקו אחר הצהריים (חמישי) לאחד הצימרים במושב שברמת הגולן בעקבות מקרה טביעה של פעוט בן שלוש בבריכה באחד הצימרים שביישוב. פראמדיקים ביצעו בפעוט פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת, אך נאלצו לקבוע את מותו. שוטרי תחנת גולן הוזעקו למקום.

עוד בוואלה! חדשות:
מסתמן: הרב פינטו מסכים להסדר טיעון עם מאסר בפועל
תגובת ישראל לפיוס: המו"מ יופסק, סנקציות כלכליות
תיעוד: עשרות ערבים תוקפים ילדים חרדים בהר הבית

חיים סגל, פרמדיק במוקד מד"א שקיבל את הקריאה על הפעוט שטבע, סיפר: "התקשרה אישה מבוהלת מאוד ודיווחה על טביעה בחד-נס, במקביל להזנקת כונני מד"א, אמבולנס וניידת טיפול נמרץ של מד"א למקום, התחלתי להדריך אותה כיצד לבצע פעולות החייאה. נשארתי איתה על הקו כמה דקות עד שצוות מד"א הגיע למקום והמשיך בביצוע ההחייאה".

ילד בן שלוש טבע בצימר במושב חד נס בגולן, אפריל 2014. יותם אסרף, ג'יליס
הצימר שבו טבע הפעוט היום/ג'יליס, יותם אסרף

מהמשטרה נמסר כי מתחקור ראשוני של בני המשפחה עלה כי זוג ההורים לא היו בצימר בעת שהילד טבע, ומי ששמר עליו היה אחיו בן ה-12. בשלב מסוים, מסיבה שטרם התבררה, הפעוט טבע. בעלי הצימר הגיע למקום, משה אותו מן המים והזעיק את ההורים.

ברק יצחק, חובש בכיר במד"א שטיפל בפעוט, אמר: "על שפת הבריכה שכב ילד כבן שלוש כשהוא מחוסר הכרה, בלי דופק ולא נושם לאחר שנמשה מהמים. בן משפחה שהיה במקום ביצע בו פעולות החייאה על פי הדרכה טלפונית שהתקבלה מפאראמדיק במוקד מד"א. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים זיו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בית החולים זיו בצפת, אליו פונה הילד בן השלוש שטבע היום במושב חד נס, אפריל 2014. ערן גילווארג
בית החולים זיו בצפת אליו פונה הפעוט, הערב/ערן גילווארג

רק ביום שני השבוע נקבע מותו של עמית נתן סופר, ילד בן ארבע שטבע בבריכה בצימר ביישוב חד נס. הילד, שביקר במקום עם משפחתו במהלך חג שני של פסח, חמק מהחדר שבו שהו בני משפחתו. אביו של הילד הבחין כי הוא לא נמצא בחדר ומצא אותו ללא דופק בבריכה. הוא קפץ למים ומשה את בנו מהבריכה יחד עם אורחים נוספים שהיו במקום. עד שצוותי מד"א הגיעו למקום, ביצעו בו הוריו פעולות החייאה. הילד פונה לבית החולים זיו שבצפת, שם נאבקו הרופאים על חייו, אולם במהלך החג הם נאלצו לקבוע את מותו. הפעוט הובא לבית החולים במצב אנוש, מונשם ומורדם לאחר שעבר נסיונות החייאה ארוכים בשטח על ידי צוות מד"א.

מאז הטביעה ועד רגעיו האחרונים, לא עזבו ההורים השבורים את מיטת בנם. חברים ומכרים עטפו את בני הזוג מפתח תקווה, שהיו בחופשה עם שני ילדיהם בגולן. למכרים שביקרו סיפרה האם כי לפני האסון היא יצאה לקנות אוכל בכפר בוקעתא שבצפון רמת הגולן מאחר שלא היו חנויות פתוחות באזור. כשחזרה היא נדהמה לראות ניידת של טיפול נמרץ ליד הצימרים. "התפללתי שזה לא קשור אלינו", אמרה להם. "נכנסתי למתחם וראיתי שמבצעים פעולות החייאה על הבן שלי. אני לא מצליחה לעכל שהאסון הזה קשור אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully