וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוך קיבל כדור, תפסתי את ההגה וברחתי עם הרכב"

16.4.2014 / 9:05

הדסה מזרחי, אלמנתו של סנ"צ ברוך מזרחי שנרצח בפיגוע ליד חברון בערב החג, שיחזרה בשיחה עם וואלה! חדשות את רגעי הדרמה: "אם היינו עומדים במקום זה היה פשוט וידוא הריגה"

צילום: עומר מירון, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

"נסענו ברכב כשלפתע החלו יריות. הירי לא פסק, המחבל פשוט ניסה לחסל אותנו. אם היינו עומדים במקום זה היה פשוט וידוא הריגה. הוא פשוט ירה כדור אחר כדור" - כך תיארה הבוקר (רביעי) הדסה מזרחי את הרגעים הראשונים של פיגוע הירי בערב ליל הסדר ביום שני האחרון, שבו נהרג בעלה, סגן-ניצב ברוך מזרחי, בן 47 ממודיעין.

"ברוך ראה שיורים, אז הוא אמר לי: 'יש מחבל', ושם את הרגל על הגז", המשיכה הדסה לתאר בשיחה עם וואלה! חדשות את השתלשלות האירועים הדרמטית, "הוא קיבל קליע ואני קיבלתי קליע, ושמתי לב שאנחנו עושים זיג זג עם האוטו. הרמתי אותו, תפסתי את ההגה, הורדתי הילוך וכלי הרכב נעצר. התקשרתי למוקד 100, ובמקביל הגיעו חיילים ואמרתי להם לחבוש אותי. כבר אז ראיתי שברוך נרצח ולא רציתי שלילדים תהיה טראומה".

עוד בוואלה! חדשות:
עשרות נעדרים בטביעת מעבורת מול קוריאה הדרומית
ראש מועצת הר חברון: "תג מחיר מדיני על כל פיגוע"
בלי תיווך אמריקני: צוותי המשא ומתן ייפגשו היום שוב

משפחתו של ברוך מזרחי שנהרג בפיגוע ירי, אפריל 2014. באדיבות המשפחה
סנ"צ ברוך מזרחי יחד עם אשתו הדסה/באדיבות המשפחה

"אנחנו נמשיך הלאה עם הרבה כוחות, לאט לאט, עם משפחה תומכת וחברים", הבהירה הדסה. "אני רוצה לגדל את הילדים שלי בשביל שישרתו בצבא ויתחתנו. זאת תהיה השמחה שלנו". על בעלה סיפרה: "הוא שירת 25 שנים בצבא ולאחר מכן במשטרה. הוא היה מאוד מוצלח, עילוי בתחומו, 20 שנה היינו יחד. הוא היה אבא מסור ומקסים, שמצא גם זמן להיות עם הילדים. הטיול האחרון שלנו היה בשבוע שעבר כשהיינו בספארי".

מזרחי ביקשה להעביר מסר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בצל הדיווחים האחרונים על עסקה אפשרית עם הפלסטינים להארכת השיחות המדיניות. "נהרסה עוד משפחה, ולכן אני קוראת לראש הממשלה שלא לשחרר מחבלים", אמרה.

גם אלמוג מזרחי, הילד בן התשע מבית שמש שנפצע באורח קל בפיגוע, התייחס היום לראשונה לאירוע. "ישבנו באוטו, ופתאום שמענו יריות", סיפר בצאתו מבית החולים שערי צדק בירושלים. "אמרתי לאמא שיש לי דם, היא בדקה אותי ואז שמענו עוד צרור יריות. נסענו עוד 500 מטר עד לעמדה של חיילים, שהכניסו אותנו פנימה". לדבריו, לאחר כמה ימי אשפוז בבית החולים, כעת הוא אינו חש כאבים יותר. "עכשיו אני מרגיש בסדר", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברוך נהרג בדרך לליל הסדר: "אסון גדול בערב החג". עומר מירון
זירת הירי בערב החג באזור חברון/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully