וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער ישיבה מיצהר נעצר בחשד להשחתת רכב המח"ט

7.4.2014 / 8:53

הנער, תלמיד ישיבה בן 16.5, נעצר בחשד שניקב אתמול את צמיגי רכבו של מח"ט שומרון, אל"מ יואב רום ביצהר. הפעולה נעשתה כל הנראה במחאה על הרס שלושה מבנים בסמוך להתנחלות

רכבו של מח"ט שומרון יואב ירום שהגיע לביקור ביצהר. אפריל 2014. דובר צה"ל
הג'יפ והצמיגים המנוקבים, אתמול ביצהר/דובר צה"ל

נער בן 16 וחצי תושב ירושלים, שלומד בישיבה ביצהר, נעצר הלילה (שני) בחשד לניקוב גלגלי רכבו של מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה יואב ירום, אתמול בהתנחלות שבשומרון. המפלג לפשיעה לאומנית במשטרת מחוז ש"י עצרה את הנער בעיר העתיקה בירושלים, שם הוא מתגורר. לא ברור בשלב זה אם ישנם חשודים נוספים במעשה.

עוד בוואלה! חדשות:
בישראל נערכים למתקפת סייבר: ”לא יהיה שיתוק”
ליברמן: ”מעדיף ללכת לבחירות מאשר לשחרר מחבלים”
אוניברסיטת תל אביב ביטלה הרצאת מורשע בטרור

צמיגי הג'יפ של מפקד החטיבה נוקבו אתמול בבוקר בעת שביקר ביצהר. הפעולה נעשתה ככל הנראה במחאה על הריסתם של שלושה מבנים בשבוע שעבר בגבעות הסמוכות להתנחלות. ירום הגיע למקום עם מי שעתיד להחליפו בתפקיד באוגוסט הקרוב, סגן-אלוף שי קליפר, ונפגש עם יהודה ליבמן, תושב יצהר ומהנהגת היישוב. כשהם יצאו מהפגישה, מצאו השניים שהצמיגים נוקבו. תושבי היישוב הגיעו למקום וסייעו להחליף את הצמיגים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את האירוע ואמר כי הממשלה והרשויות יפעלו "באפס סובלנות נגד מי שפוגע בחיילי צה"ל ומפקדיו. המפגעים יתנו את הדין על המעשה הנפשע". שר הביטחון משה יעלון התייחס אף הוא לאירוע וקרא לו: "טרור לכל דבר". "עלינו לעקור מהשורש תופעות שכאלו ולהילחם בהן מלחמת חורמה. לא נאפשר לקבוצה קיצונית, שולית ואלימה להרים יד על שלטון החוק, לשבש את חיינו ולאיים על מפקדי וחיילי צה"ל, ונפעל נגדה בכל האמצעים שהחוק מתיר לנו כדי להושיב את חבריה מאחורי סורג ובריח".

אל"מ ירום נחשב בעיני רבים ביצהר כגורם שפוגע בהתיישבות, ואין זו הפעם שרכבו מושחת בהתנחלות. לפני שלושה חודשים הוא חווה אירוע דומה, כשצמיגי רכבו נוקבו בעת שהיה בפגישה שגרתית עם מזכירות היישוב ביצהר.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully