וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקברה בת ה-7 שנדרסה בגליל: "קרה לעיני שני אחיה"

10.3.2014 / 1:30

בני משפחתה של הילדה, שנהרגה מפגיעת האוטובוס עמו שבה מבית הספר, החלו בהכנות לחתונת אחותה הגדולה, אך השמחה התרסקה אל מחוזות השכול. "השבר גדול. אחיה היו באותה ההסעה"

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: טל רזניק

בבית העלמין במושב עלמה שמצפון לצפת נקברה הלילה (שני) הילדה בת השבע, שנדרסה למוות אתמול אחר הצהריים על ידי אוטובוס התלמידים שבו חזרה מבית הספר, ליד ביתה במושב. מאות בני משפחה, מכרים, חברים ושכנים גדשו מאז היוודע דבר הבשורה המרה את בית המשפחה, והתקשו לעכל את גודל האסון. בני המשפחה החלו בשבועות האחרונים בהכנות לקראת חתונת אחותה הגדולה של הילדה שנהרגה, אבל השמחה הגדולה התרסקה באחת אל תוך מחוזות השכול.

"הילדה הייתה בכיתה א', ואחותה, שלומדת בכיתה ג', ואחיה, שלומד בכיתה ו', היו אתה ביחד באותה ההסעה. האסון קרה מול העיניים שלהם", סיפרה בכאב רווית שלג, חברת המשפחה המתגוררת במושב. "אמא שלה הייתה באותו רגע בבית ויצאה אחרי שהיא שמעה את זעקות השבר. היא ראתה את הילדה שלה חבולה בצורה קלה מאוד והרימה אותה מהכביש עד שהאמבולנס הצבאי פינה אותה משם. השכונה הזו היא שכונה ברוכת ילדים, והילדים היו בעצם עדי ראייה לאסון הזה. השבר כאן הוא קשה והילדים מאוד מבולבלים וכואבים".

עוד בוואלה! חדשות:
באופוזיציה האשימו: "קואליציה דיקטטורית"; אקוניס: "בכיינים"
טייס יפני: "שמעתי מלמולים בקשר מהטיסה שנעלמה"
תכולת הספינה האיראנית: 40 רקטות ו-400 אלף כדורים

תאונת דרכים במושב עלמה בגליל העליון, בה ילדה בת 9 נדרסה למוות מאוטובוס, מרץ 2014. ג'יליס
"השבר כאן קשה". זירת התאונה במושב עלמה, אתמול/ג'יליס

בשל מזג האוויר הסגרירי, חרג נהג ההסעות של בית הספר ממסלולו ופיזר את התלמידים ישירות לביתם - במקום לתחנת הסעה מרכזית ביישוב. הוא יצא מבית הספר "חמד" הסמוך למושב מירון, והגיע לביתה של הילדה שבמושב עלמה בסביבות השעה 15:30. "מספר ילדים ירדו מהאוטובוס וכשזה החל בנסיעה הוא דרס למוות את הילדה בת השבע. כל שאר הפרטים בחקירה", אמר רב-פקד ערן קפלן קצין הבוחנים של אגף התנועה בצפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

החשד: הילדה נגררה על הכביש - ונדרסה

על פי ההערכות, התאונה אירעה כשהילדה ירדה מהדלת האחורית. כאשר הנהג סגר את הדלת, הילקוט או הבגד של הילדה נלכד דלת האוטובוס. הנהג, שלא הבחין בכך, החל לנסוע, והילדה נגררה על הכביש ונדרסה. בתום האירוע, נלקח הנהג לחקירה במשטרה, שם הוא סיפר לחוקרים את גרסתו לאירוע. הוא שוחרר בתנאים מגבילים ורישיונו נשלל למשך 90 יום.

זמן קצר לאחר האסון כינסה מחלקת הרווחה של המועצה האזורית מרום גליל את ילדי בית הספר המתגוררים במושב במועדון המקומי. שם, הם קיבלו סיוע נפשי מצוות של פסיכולוגים ועובדים סוציאלים. עבור ילדי בית הספר "חמד", לא מדובר באסון הראשון עמו הם המתמודדים בשנים האחרונות. לפני כשנתיים, אירעה תאונת דרכים מחרידה בטבריה שמחקה כמעט כליל את בני משפחת אטיאס ממושב בר יוחאי. זוג הורים ושישה מילדיהם נהרגו בתאונה ורק רחל הקטנה שהייתה אז בת שבע נותרה בחיים.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully