וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב ארביב נאלץ לצפות מהצד בחקירת השוחד שהוביל

4.2.2014 / 13:24

יחידת להב 443 פשטה אתמול על משרדי עיריית ראשון לציון והוועדה לתכנון ובנייה, ועצרה חשודים בעבירות שחיתות בעסקאות נדל"ן. ראש היחידה, שניהל את החקירה, נמצא בחופש כפוי

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון הולכת ומסתעפת: אתמול (שני) נעצרו לחקירה תשעה בני אדם, בהם קבלן מוכר, כמה קבלנים נוספים ועורך הדין רועי בר, בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות על פקודת העיריות בפרשה העוסקת בעסקאות נדל"ן. כעת בודקת המשטרה אם היו מעורבים בפרשה גם אנשי הדרג הפוליטי בעירייה, וגורמים פוליטיים צפויים להיחקר.

על פי החשד, הקבלן המוכר העניק טובות הנאה ושוחד לעורך הדין בר, ששימש יועץ משפטי חיצוני בעיריית ראשון לציון ובעיריית רחובות, בתמורה לקידום היתרי בנייה חריגים. במסגרת החקירה, ערכו שוטרי יחידה להב 433 פשיטה על בניין עיריית ראשון לציון, על משרדי הוועדה לתכנון ובנייה בעיר ועל משרדי החברה הכלכלית העירונית. אתמול הגיעו חוקרי היחידה גם לבתיהם של החשודים.

עוד ידיעות על שחיתות בעיריות:
אחרי שנבחר מחדש: וינשטיין מבקש להשעות את לחיאני
"מי שנזקק לחסדי העירייה ידע שצבי בר השקעה בטוחה"
ראש עיריית נצרת עילית נעצר בחשד לעבירות שוחד

עו"ד רועי בר היועץ המשפטי של עיריית ראשון לציון החשוד במעורבות בפרשת שוחד בעיריית ראשון לציון. ינואר 2014. דרור עינב
עו"ד בר בבית המשפט, אתמול/דרור עינב

מי שהוביל את החקירה עד לאחרונה היה ראש יחידת להב 433, ניצב מנשה ארביב, לפני שיצא לחופשה כפויה בעקבות הפרשה שבה הוא נחשד בקבלת שוחד מהרב יאשיהו פינטו. כעת נאלץ ארביב להסתפק בעדכונים טלפוניים מסוכניו ומחבריו במשטרה, ולצפות במעבר החקירה לשלב הגלוי מהצד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"רק קצה הקרחון"

גורמים המעורים בפרטי החקירה מסרו כי הפרטים שנחשפו עד כה הם רק קצה הקרחון בהתנהלות המושחתת בוועדות תכנון ובנייה בעיריות ראשון לציון ורחובות. עוד נמסר כי היועץ המשפטי החיצוני של העיריות, עו"ד בר אינו היחיד שהיה מעורב במעשים, וצפויים להיחקר מעורבים נוספים.

מעיריית ראשון לציון נמסר אתמול בתגובה: "מדובר בחקירה העוסקת באירועים שאירעו לפני למעלה מעשור ולא באירועים מהעת האחרונה. עיריית ראשון לציון מסייעת לחוקרי המשטרה ותעמיד את כל הדרוש לעיון כדי להגיע לחקר האמת. העירייה פועלת בשקיפות ובמקצועיות ותמשיך לפעול כך גם בעתיד".

בא כוחה של עיריית רחובות, עו"ד רונאל פישר, מסר בתגובה: "לעיריית רחובות נודע כי יועץ משפטי חיצוני שעבד עמה פעל לכאורה בניגוד עניינים. מיד עם היוודע הדבר, וללא כל קשר לחקירת המשטרה, הוחלט לבדוק את העניין עד תום ובסיום הבדיקה, נשלח ליועץ החיצוני מכתב לסיום התקשרותו עם העירייה. המשטרה תזכה לשיתוף פעולה מלא בכל עניין שמרשתי תתבקש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully